Vakantiehuis
8,8

31 reviews over Vakantiehuis Aida House in het Nederlands

Unieke plek vlak bij zee

Ida van den Heuvel
29-8-2010

Aida House is een nieuw huis, dat sinds begin 2010 te huur is. Het huis ligt in het plaatsje Dahab in de Sinaï. in de bedoeienwijk Assalah. Dus echt tussen de lokale bevolking. het huis ligt ongeveer 200 meter van de zee en is geschikt voor 4, eventueel 5 personen. Er zijn mountainbikes aanwezig.

Het huis heeft een ruime woonkamer met ventilator, een groot dakterras, een half open keuken, twee grote slaapkamers met airconditioning, en tussenkamer en een bescheiden badkamer/toiletruimte.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aida House in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aida House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.