Vakantiehuis
8,8

1 review over Vakantiehuis Aida House in het Nederlands

Fantastische locatie & uniek snorkelen in de buurt

Marselina
15-11-2015

Het huis ligt aan de rand van Dahab in een rustige buurt wat ik persoonlijk heerlijk vond. Voldeed aan alle eisen. Je hebt er heel veel ruimte in huis, maar ook op het dakterras. Fietsen aanwezig, zodat je meteen de omgeving kunt verkennen en je boodschappen in de buurt kunt doen. Veel tips in het huis met waar je goed kunt eten en wat voor excursies de moeite waard zijn. Verder wordt er door plaatselijke kennissen heel goed voor je gezorgd als je vragen en/of hulp nodig hebt. Echt een fijne stek om helemaal tot rust te komen.

Gereisd Alleenreizend in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aida House in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aida House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.