Vakantiehuis
8,8

9 reviews over Vakantiehuis Aida House in het Nederlands

Mooi, gezellig en compleet vakantiehuis

Dion
29-8-2017

Het huis is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Op de slaapkamers is een goede airco aanwezig waar we met een buitentemperatuur van gemiddeld 40 graden dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Met de aanwezige mountainbikes fiets je zo naar alle mooie plekken en restaurantjes in de buurt. In het huis ligt een map met allerlei goede, leuke tips voor activiteiten en bezienswaardigheden.

Absoluut een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Heerlijk verblijf !

Trudy van Dijk- de Boer
20-4-2017

Aida house is een perfecte plek. Het huis staat in de wijk Assala. Heel authentiek. Het huis is van alle gemakken voorzien. Een fijne tuin, een gaaf dakterras. Op de aanwezige fietsen ben je snel in het centrum. Winkeltjes, restaurants, cafés alles is dichtbij. Voor heel weinig eet je een heerlijke Egyptische Maaltijd! Er heerst een relaxte sfeer ! Wij waren in februari: de temperatuur was rond 25 graden... wat een genot, nog in de Hollandse winter. We hebben gesnorkeld in deen mangrove, gewandeld in de wadi. Er is een groot aanbod aan excursies. Kortom: een huis én een plek om nog vaak naar terug te gaan !!!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Dahab is the place to be

M. Weerdenburg
5-12-2014

Het huisje is super mooi en goed verzorgd. Het ligt in een rustige wijk van Dahab waar alles relatief dichtbij is. Voor een heerlijke vakantie (kan ook met het gezin) is dit stekje echt een aanrader. Er valt genoeg te ondernemen en de sfeer in de Sinaï is erg prettig!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

wat een heerlijk huis, omgeving en mensen

irene bakker en anja smit
5-5-2013

De accomodatie is heerlijk, heel veel privacy, voorzien van alle gemakken. De fietsen waren heel fijn om erop uit te gaan, restaurantjes en winkeltjes zijn op fietsafstand ( Een taxi is ook gemakkelijk te regelen, het is maar net wat je fijn vindt). Het huis ligt midden tussen de plaatselijke bevolking die ontzettend gastrvrij is. Vanuit het dakterrras kijk je uit op de prachtige bergen van de Sinai en je kunt de zee hiervanuit zien ( mooie zonsopgang) De eigenaar van een verderop gelegen hotel is contactpersoon tijdens de vakantie en hij was ontzettend behulpzaam en kon adviezen geven waar dit nodig was. Al met al voelden we ons ontzettend welkom en veilig tussen de Bedouinen in Dahab en ik zou het huis aan een ieder aanraden. Wij komen volgend jaar terug!

Gereisd Met vrienden in april 2013

Fantastische Plek; onvergetelijke ervaring !!!!

Trudy
21-3-2013

Het Aida House is een geweldig huis om vakantie te vieren. Het heeft veel ruimte en is voorzien van alle gemakken. De bedden zijn prima, het is zo donker en stil.....ik heb er heerlijk goed en diep geslapen. Zo bijzonder: het huis ligt midden in de wijk Assala, een bedoeinewijk. Je ziet de buurkinderen en buurkamelen vanaf het dakterras. Winkeltjes liggen vlakbij, en op de aanwezige mountainbikes kom je snel overal. Sanitair is prima, en de mensen van Bedouine Lodge staan altijd voor je klaar! Ik voelde me overal veilig; de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Een bijzondere plek in een totaal andere wereld.

Joke
5-5-2011

Voor mij was het totaal onbekend waar ik terecht zou komen. Deze vakantie heb ik genoten van de Bedouinen- en Egyptische cultuur. Ik heb genoten van de eerste tot de laatste dag in een totaal andere wereld. Niet de doorsnee Egypte vakantie, maar echt tussen de mensen die nog echt "puur" leven. Hoogtepunten waren: op de thee bij de Bedouinenvrouwen, de onderwaterwereld bij de Eel Garden, een prachtige canyontocht, de Bedouinenbruiloft in het maanlicht in een Wadi van de bergen. Heel apart was de ervaring dat ik mij overal volkomen veilig voelde. Het Aida huis was een oase van rust, na een dag enorm veel indrukken te hebben op gedaan. Het is een ruim huis van alle gemakken voorzien. Dit moet je beleven! Ik kom vast en zeker terug met mijn gezin.

Gereisd Met vrienden in april 2011

Is aan te bevelen

Henk en Digna Venhuizen
30-12-2010

Het Aida House is een prettig en gezellig huis, midden tussen bergen de kamelen en de geiten. Het dakterras was helemaal een fantastische plek, windje en mooi uitzicht op zee. Gezellig was dat er boeken aanwezig waren en....een gitaar. Ook was het fijn en makkelijk dat er een telefoon en nummers aanwezig waren. Heeft ons een hoop uitzoek tijd bespaard. We hebben heerlijk genoten van het mooie weer. Henk en Digna Venhuizen

Gereisd Met vrienden in november 2010

Prachtige plek: ook voor ouderen!!

Wim en Geertje
28-11-2010

We zijn voor de 2e keer in Aida House geweest. Ook dit keer hebben genoten van de rust en veelvuldig contact met de lokale Bedoeienen bevolking. Weer genoten van de wandelingen langs de zee en de vele (vis) restaurantjes, waar je veilig, gevarieerd en vooral lekker kunt eten. De koralen en vissen bezichtigen met de glasboot is een echte aanrader. Als 75+ ers hebben we nog veel genoten van de ritjes met de mountainbikes. Het is ook fijn om te weten dat de host Suleyman altijd te bereiken is voor allerlei dingen. Hier komen we zeker weer terug!!

Gereisd Met vrienden in november 2010

Een heerlijke, exotische plek!

Eveline
29-8-2010

Afgelopen maart zijn we een week in dit huis geweest en hebben volop genoten! Het huisje is ruim en schoon en heeft airco in de slaapkamers. Als je de deur uitloopt bevind je je tussen de kamelen, de geiten en de gesluierde vrouwen. Het exotische karakter van de omgeving en de rust zorgen voor een geweldige sfeer. Je kunt heerlijk relaxen in de tuin en op het dakterras. Langs de zee is het een prachtige wandeling van ongeveer 20 minuten naar het gezellige centrum van Dahab. Onderweg is de verleiding erg groot om gewoon te blijven zitten en lekker voor je uit te staren naar 'de overkant' Saoudie Arabie (bij helder weer) en naar de kleuren van de zee te kijken. Onder water weet je niet wat je ziet... snorkelend of duikend. Een echte aanrader voor wie houdt van het oosten, de zee en nieuw ervaringen.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aida House in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aida House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.