Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Aida House in het Nederlands

Een heerlijk huis!

Familie van Mourik
14-2-2011

In januari/februari hebben wij 2 heerlijke weken gehad in Aida house. Alles was prima geregeld en we hebben er heerlijk genoten van de omgeving, de zee, de prachtige natuur en de ontzettend lieve en aardige mensen! Toen er op een gegeven moment onlusten uitbraken in de grote steden en onze vlucht geannuleerd werd, hebben Erik & Ida er alles aan gedaan om ons te helpen en onze familie in Nederland gerust te stellen. Daarvoor onze hartelijke dank! Echt ontzettend lief! We zijn voor de tweede keer verliefd geworden op Dahab en ook op de Bedouin Lodge en de lieve mensen daar! Hulde aan Erik & Ida, Suleyman, Mohsin en alle andere lieve mensen daar!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aida House in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aida House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.