Vakantiehuis
8,8

8 reviews over Vakantiehuis Aida House in het Nederlands

In Dahab voel je je vrij en veilig

Inez Janssens
12-8-2018

De plek van het Aida Huis ligt uniek aan de rand van een Bedouine wijk. De buurtbewoners zijn gastvrij en behulpzaam. Je voelt je veilig op straat, er loopt geen opvallende gewapende geuniformeerde bewaking en hebben vaak gewandeld vanuit huis, waardoor we de sfeer goed hebben geproefd. Na enkele dagen gebruik gemaakt van de mountainbikes die bij de huurprijs zijn inbegrepen. We maakten veel gebruik van de nokia telefoon die de eigenaar beschikbaar stelt aan hun gasten, waarin tal van persoonlijke vrienden uit Dahab vermeld staan die we mochten benaderen voor allerlei dienstverlening , hulp en tips. Van begin tot eind van de vakantie was de supervisor van de Bedouin lodge ons dagelijkse contactpersoon. Via de Bedouin lodge regelden we taxivervoer en excursies met eerlijke prijzen, waardoor we nergens hoefden af te dingen , en onze dagen volledig ontspannen maakte. Het huis is ruim, schoon met groot dakterras en extra zithoek in de patio

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super huisje ,aanrader

Erica Haar
16-9-2013

Het huis is perfect voor een gezin met grote of kleine kinderen.Perfect dakterras voor de nachtelijke ( warme ) uren.Huis staat tussen de locale vriendelijke/fantastische bevolking van Dahab.Er zijn 5 mountanbikes aanwezig ,de boulevard is in een paar minuten fietsen bereikbaar en terug bij het huis weer alle rust, de zee kan je van alle kanten bereiken.Huisje heeft een keuken voorzien van alles wat je nodig hebt. Een binnentuin voor een heerlijk ontbijt buiten . Wij als gezin met 3 grote kinderen hebben genoten van het huis en zeker ook de fietsen en natuurlijk mooi Dahab ....opstappen en wegwezen ...heerlijk...

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super huis

Erica Haar
14-9-2013

Een mooi huisje voor gezin met grote en kleine kinderen.gelegen tussen de locale vriendelijke fantastische bevolking van Dahab, 5 fietsen aanwezig , opstappen en wegwezen ...heerlijk... binnentuin voor een heerlijk ontbijt , dakterras voor de nachtelijke ( warme) uren. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, geruisloze airco's in de 2 slaapkamers, de zee op 150/200 meter van het huis ,boulevard 7 minuten fietsen,en als je geen zin hebt om te fietsen houd je gewoon een taxi aan .wij hebben een fantastische vakantie gehad en gaan zeker terug naar mooi Dahab en zijn fantastische mooie mensen .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

uniek plekje

Marcel
14-5-2013

rust,comfort in ee traditionele omgeving die nog door weinig is ontdekt. Een huis voorzien van alles waar je na een lange dag duiken heerlijk op het dakterras kan uitrusten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiewoning tussen de locale bevolking.

Mieke van Rossum
6-1-2012

De vakantie woning is zeer ruim, volledig ingericht met dakterras. De inrichting is eenvoudig, maar netjes. De huizen rondom Aida House worden bewoont door de Bedoeïen. Vanaf het dakterras zie je vrouwen , kinderen, geiten, kamelen, kippen, katten en honden.Vanaf dakterras zie je de zee. Met de fiets naar de locale winkeltjes waar je vanalles kunt kopen. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Met de taxi naar de boulevard, maar de afstand is ook prima te lopen. Als je langs de boulevard loopt, waan je je in de hippietijd. Als je openstaat voor de locale bevolking, voor andere culturen en je wilt zelf iets zien en ondernemen is dit een ideale vakantie. We hadden twee blonde dochters bij ons, maar we hebben ons geen moment onveilig gevoeld.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Fijn huis op een bijzondere plek.

G+N+J+L
7-4-2011

In Aida House hebben we genoten van een week zon, zee en ontspanning. Het huis is prima ingericht en lekker ruim (wij waren met 4 volwassenen). Ontbijten op het grote dakterras en 's avonds nog even nazitten in de tuin, wat een heerlijke plek! Prettig dat er fietsen bij het huis zijn, wij hebben ze veel gebruikt. De contacten via e-mail met de eigenaars verlopen prima; snel antwoord, veel tips en altijd enthousiast. De ontvangst door de mensen van Bedouin Lodge was zeer hartelijk en gastvrij. Ook het vervoer van en naar het vliegveld kan voor je worden geregeld. Wij hebben vooral genoten van de bijzondere plek waarop het huis staat: in een Bedouinenwijk tussen de lokale bevolking, niet ver van de zee. Kortom, een aanrader voor iedereen die de voorkeur geeft aan een vakantie op basis van zelfverzorging i.p.v. een volledig verzorgd verblijf in een resort.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2011

Super

Bebpie en Rob
4-9-2010

Een prachtig huisje tussen de plaatselijke bevolking. En de fietsen zijn heel handig want al staat het huisje 200m van zee, je kunt er niet recht naar toe je moet gemiddeld 10 min fietsen, tussen de geiten, schapen en kamelen is dat een prachtig tochtje. We hebben met onze jongens een jeepsafari gedaan, quad rijden, een tocht met een boot met glazen bodem, geweldig zoals je dan in de zee kunt kijken, gesurft, gesnorkeld en gedoken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Unieke plek vlak bij zee

Ida van den Heuvel
29-8-2010

Aida House is een nieuw huis, dat sinds begin 2010 te huur is. Het huis ligt in het plaatsje Dahab in de Sinaï. in de bedoeienwijk Assalah. Dus echt tussen de lokale bevolking. het huis ligt ongeveer 200 meter van de zee en is geschikt voor 4, eventueel 5 personen. Er zijn mountainbikes aanwezig.

Het huis heeft een ruime woonkamer met ventilator, een groot dakterras, een half open keuken, twee grote slaapkamers met airconditioning, en tussenkamer en een bescheiden badkamer/toiletruimte.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aida House in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aida House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.