9 tips over Vakantiehuis Aida House

• Karin en Coen van der Kamp, 12-03-2012

Het eten is overal lekker. Een glaasje wijn of bier bij het eten is mogelijk; alleen moet je het soms zelf meenemen: dan zetten ze zelfs je witte wijn in een koeler. Belangrijke tip: zorg dat je een pak papiergeld in kleine coupures bij je hebt: voor fooien of voor de aankoop van kettinkjes etc. Meestal kan men niet wisselen.

• Trudy, 21-03-2013

Ik was er een week. Heb het Catharina Klooster gezien, incl museum, een kruidendokter bezocht, the coloured and white canyon gelopen, gesnorkeld, bedoeinenfamilies bezocht, kameel gereden, vastgezeten in het zand in de woestijn.......heerlijk, en voordelig gegeten aan de boulevard. Maar er valt nog veel meer te doen.Kortom; een week is te kort om alles te doen !!

• Ieke, 26-03-2012

Zorg ten alle tijden voor voldoende kleingeld, wisselen is erg "moeilijk"

• caroline-zomer, 03-06-2012

Uitstapjes zijn goed te maken vanuit het huis. Taxi's stoppen op 50 meter van het huis. En de reisbureaus komen je afhalen bij het huis voor een excursie. Jeepsafari naar de canyon en quad rijden erg leuke afwisseling voor het snorkelen en duiken. Onderwaterwereld is schitterend. Genoeg duikscholen aanwezig in de baai. Wel opletten, prijzen kunnen uiteenlopen. Dit heeft te maken met kwaliteit en kwantiteit. Verder leuke boulevard met veel winkels en restaurants. Wel afdingen bij kleding e.d.

• Karin en Coen van der Kamp, 23-03-2012

Wij houden van een glaasje wijn bij het eten, zeker wanneer dat heerlijke vis is. Informeer of je wijn zelf mag meenemen; dat is meestal toegestaan en wordt niet gek gevonden. The Kitchen beviel ons prima (Thaise keuken). Je wordt vaak lastig gevallen door kinderen met armbandjes e.d, door winkeliers, en je kunt niet blíjven kopen. Een van hen leerde ons welk woord zij gebruiken voor : Nee! Ben dat vergeten, maar vraag ernaar, bespaart veel overlast.

• Ieke & Mart, 27-03-2012

Zorg altijd voor voldoende kleingeld. Wisselen is vaak lastig.

• Mieke van Rossum, 06-01-2012

Mooie excursies naar St. Catherina en de White Canyon, eten in de oase en Quad rijden in de woestijn. Heerlijk lui op een strandbedje aan het strand liggen. Snorkelen is prachtig! Er zijn volop restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Er ligt een telefoon in huis met een Egyptisch nummer en je kunt Suleiman van Bedouin- Lodge ten alle tijden bellen.

• J.Veenstra, 06-10-2011

We genoten van de prachtige onderwaterwereld bij de Bleu Hole en ook bij Eel Garden het nabij gelegen restaurant waar we meestel lagen te zonnen. Je kan hier ook prima eten. Restaurant Shark is helemaal perfect, maar iets duurder. Wat ook opviel was de oprechtheid en eerlijkheid van de lokale bevolking. Ze zijn echt te vertrouwen en doen alles voor je. Een kamelenritje door de buurt is ook erg leuk. Het was voor ons een super relaxte vakantie.

• smarcel, 31-10-2015

heerlijke omgeving waar je heerlijk kunt ontspannen,duiken en eten