Vakantiehuis

31 reviews over Vakantiehuis Aida House in het Nederlands

Superverblijf!

Peter & Angelique
18-10-2018

Heerlijke week gehad in Aida House! Uitstekend huis, alles is aanwezig wat je nodig hebt, met een fijn dakterras waar het heerlijk toeven is in de schaduw met een lekker windje en waar je kunt genieten van de zonsondergangen. We hebben dankbaar gebruik gemaakt van de mountainbikes om naar het centrum te komen en naar de Bedouin Lodge/Bedouin Divers voor het ontbijt en de super duikdagen! Alleen maar gedoken, zo geweldig! De tips van de eigenaars voor de restaurantjes en de superaardige mensen van de Bedouin Lodge/Divers zijn ons allemaal zeer goed bevallen!

Gereisd Met partner in oktober 2018

In Dahab voel je je vrij en veilig

Inez Janssens
12-8-2018

De plek van het Aida Huis ligt uniek aan de rand van een Bedouine wijk. De buurtbewoners zijn gastvrij en behulpzaam. Je voelt je veilig op straat, er loopt geen opvallende gewapende geuniformeerde bewaking en hebben vaak gewandeld vanuit huis, waardoor we de sfeer goed hebben geproefd. Na enkele dagen gebruik gemaakt van de mountainbikes die bij de huurprijs zijn inbegrepen. We maakten veel gebruik van de nokia telefoon die de eigenaar beschikbaar stelt aan hun gasten, waarin tal van persoonlijke vrienden uit Dahab vermeld staan die we mochten benaderen voor allerlei dienstverlening , hulp en tips. Van begin tot eind van de vakantie was de supervisor van de Bedouin lodge ons dagelijkse contactpersoon. Via de Bedouin lodge regelden we taxivervoer en excursies met eerlijke prijzen, waardoor we nergens hoefden af te dingen , en onze dagen volledig ontspannen maakte. Het huis is ruim, schoon met groot dakterras en extra zithoek in de patio

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooi, gezellig en compleet vakantiehuis

Dion
29-8-2017

Het huis is mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Op de slaapkamers is een goede airco aanwezig waar we met een buitentemperatuur van gemiddeld 40 graden dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Met de aanwezige mountainbikes fiets je zo naar alle mooie plekken en restaurantjes in de buurt. In het huis ligt een map met allerlei goede, leuke tips voor activiteiten en bezienswaardigheden.

Absoluut een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Heerlijk verblijf !

Trudy van Dijk- de Boer
20-4-2017

Aida house is een perfecte plek. Het huis staat in de wijk Assala. Heel authentiek. Het huis is van alle gemakken voorzien. Een fijne tuin, een gaaf dakterras. Op de aanwezige fietsen ben je snel in het centrum. Winkeltjes, restaurants, cafés alles is dichtbij. Voor heel weinig eet je een heerlijke Egyptische Maaltijd! Er heerst een relaxte sfeer ! Wij waren in februari: de temperatuur was rond 25 graden... wat een genot, nog in de Hollandse winter. We hebben gesnorkeld in deen mangrove, gewandeld in de wadi. Er is een groot aanbod aan excursies. Kortom: een huis én een plek om nog vaak naar terug te gaan !!!!!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Rustige ligging en fantastische snorkel omgeving

S.Ruttenberg
10-4-2017

Het ruime huis ligt tussen de lokale bevolking. Het huis heeft een ruime woonkamer en keuken, waar je alle benodigheden vindt die je nodig hebt. Boven is er een groot dakterras voor de warme, zwoele zomeravonden. Er staat zelfs naast het huis een kameel. Er zijn fietsen aanwezig. Hier hebben we dankbaar gebruikt van gemaakt. Elke dag fietsten we voor een heerlijk ontbijt (2 en 5 euro pp ) en diner ( 5 en 10 pp) naar de gezellige restaurantjes aan de zee. De Boulevard was ongeveer 7 min fietsen, maar je kan natuurlijk ook een taxi nemen voor 1 euro. Het huis ligt ongeveer 3 min lopen van de zee. In het huis ligt een map met tips welke excursies de moeite waard zijn en in welke restaurants je goed kan eten. Wij hebben zelf geen excursies gedaan, omdat we verkocht waren aan de zee. Het was net een zeeaquarium.( Wat een genot om al die prachtige vissen te zien) We hebben op de fiets veel snorkelplekken bezocht, zoals de Eelgarden, Lighthouse en the Islands. Wat verder fietsend naar the Canyon en the Blue Hole. Wat een fantastische plekken om te snorkelen. We waren door een buurt bewoonster Sarah uitgenodigd om te komen eten. Wat een ervaring om te zien hoe deze mensen eten en leven. 's Avonds zijn de restaurantjes en winkeltjes op de boulevard gezellig verlicht. We hebben volop van onze vakantie genoten en komen van de zomer terug in Dahab.

Gereisd Met partner in maart 2017

Fantastische locatie & uniek snorkelen in de buurt

Marselina
15-11-2015

Het huis ligt aan de rand van Dahab in een rustige buurt wat ik persoonlijk heerlijk vond. Voldeed aan alle eisen. Je hebt er heel veel ruimte in huis, maar ook op het dakterras. Fietsen aanwezig, zodat je meteen de omgeving kunt verkennen en je boodschappen in de buurt kunt doen. Veel tips in het huis met waar je goed kunt eten en wat voor excursies de moeite waard zijn. Verder wordt er door plaatselijke kennissen heel goed voor je gezorgd als je vragen en/of hulp nodig hebt. Echt een fijne stek om helemaal tot rust te komen.

Gereisd Alleenreizend in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een plek om bij te komen

smarcel
31-10-2015

wij hebben een heerlijke week doorgebracht in ida house. In het het huis is alles wat je nodig hebt.

Gereisd Met partner in Sun Oct 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dahab is the place to be

M. Weerdenburg
5-12-2014

Het huisje is super mooi en goed verzorgd. Het ligt in een rustige wijk van Dahab waar alles relatief dichtbij is. Voor een heerlijke vakantie (kan ook met het gezin) is dit stekje echt een aanrader. Er valt genoeg te ondernemen en de sfeer in de Sinaï is erg prettig!

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Super huisje ,aanrader

Erica Haar
16-9-2013

Het huis is perfect voor een gezin met grote of kleine kinderen.Perfect dakterras voor de nachtelijke ( warme ) uren.Huis staat tussen de locale vriendelijke/fantastische bevolking van Dahab.Er zijn 5 mountanbikes aanwezig ,de boulevard is in een paar minuten fietsen bereikbaar en terug bij het huis weer alle rust, de zee kan je van alle kanten bereiken.Huisje heeft een keuken voorzien van alles wat je nodig hebt. Een binnentuin voor een heerlijk ontbijt buiten . Wij als gezin met 3 grote kinderen hebben genoten van het huis en zeker ook de fietsen en natuurlijk mooi Dahab ....opstappen en wegwezen ...heerlijk...

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super huis

Erica Haar
14-9-2013

Een mooi huisje voor gezin met grote en kleine kinderen.gelegen tussen de locale vriendelijke fantastische bevolking van Dahab, 5 fietsen aanwezig , opstappen en wegwezen ...heerlijk... binnentuin voor een heerlijk ontbijt , dakterras voor de nachtelijke ( warme) uren. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, geruisloze airco's in de 2 slaapkamers, de zee op 150/200 meter van het huis ,boulevard 7 minuten fietsen,en als je geen zin hebt om te fietsen houd je gewoon een taxi aan .wij hebben een fantastische vakantie gehad en gaan zeker terug naar mooi Dahab en zijn fantastische mooie mensen .

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aida House in Dahab, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aida House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.