Hotel Zoser

Laatste review

Redelijk hotel

Jan ,
18-3-2013

Het Zoser hotel heeft 6 verdiepingen en ligt aan een drukke doorgaande weg wat buiten het centrum van Cairo. De kamer is groot en wel oke. Het ontbijt is redelijk met heel veel zoetigheden. Ook het diner smaakt wel.

Kenmerken

18-3-2013

Goed en mooi hotel

Anoniem
19-7-2011

Goed en mooi hotel dat je naast de chaos van Cairo een plek met rust biedt.

Ik vond hotel Zoser erg goed en zeker een ervaring ik was er in Aug 2009 en ik zal het zeker wel aanrraden het lag perfect en vriendelijke mensen de service was perfect en het eten was gevarieerd.

Prima voor één nachtje

marsster
3-3-2011

Ligging: Midden in Stad, Winkelcentrum aan de overkant (als je durft!), daar hebben we gedinerd (krijg je een genaaide toeristenkaart die 30% duurder is!)

Kamer: Met BAD, Egyptische Hygiëne (op zijn Frans), Prima Bed, Aankleding: standaard met wat leuke schilderijen

Eten: Ontbijt: alles is er, netjes en schoon

voldoende voor korte verblijven

Ellie
12-10-2010

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel, tijdens een excursie in Caïro. Kamers zijn voldoende, mogen wel gerenoveerd worden. Er ligt ook tapijt, wat ik niet echt hygienisch vind. Avondeten in restaurant bestond voor ons uit keuze-menu. Lekkere soep, daarna een keuze-hoofdschotel en daarna nog een bord met enkele dessertjes. Het ontbijt bestaat uit een niet al te uitgebreid buffet, maar toch genoeg keuze om geen honger te lijden. Personeel is zeer vriendelijk en de gebakjes van het winkeltje in de lobby zijn héérlijk!

Matig hotel

Mario
1-10-2010

Hier 1 nacht verbleven bij onze twee daagse trip naar Cairo. Kamers waren matig schoongemaakt, wel redelijk ruim. Van het avondeten en het ontbijt gebruik gemaakt dit was vrij beperkt maar smaakte verder wel goed. Ligging is opzich goed alleen zoals eerder geschreven als je een kamer aan de buitenkant van het hotel hebt zit je niet goed. Grootste minpunt was voor ons echter dat er bij het uitchecken drankjes op onze kamerrekening stonden die al contant afgerekend waren. Deze waren besteld in de bar van de patessirie en daar is niet om een kamernummer gevraagd. Met mede weten van de receptie is er vervolgens een rekening gemaakt waarop een valse handtekening is gezet om ons toch te laten betalen. Dit was 10 minuten voor ons vertrek en er werd gewoon op gegokt dat wij dit toch wel zouden betalen zo kort ons vertrek. Uiteraard hebben wij dit niet gedaan. Tevens toen men bij het uitchecken er achter kwam dat er een "fout" gemaakt was hebben wij ook geen excuses ontvangen.

Goede prijs/kwaliteit

Liesbeth
8-5-2010

Het was zeker niet zo slecht zoals hier al een aantal keer vermeld werd.

Het hotel was prima in orde, de zeer ruime kamer was proper en netjes en het eten was lekker.

Voor een stadshotel was er voldoende keuze.

De kamers zijn misschien wel wat verouderd, maar de prijs/kwaliteit van dit hotel is zeker in orde.

Het zwembad is wel klein en er is maar gedurende enkele uren per dag zon aan het zwembad.

Goede prijs/kwaliteit

Liesbeth
8-5-2010

Het hotel was absoluut niet zo slecht als wordt vermeld. Toegegeven, het is wat verouderd, en kamers zouden gerenoveerd mogen worden, maar alles was proper en netjes.

Kamers waren zeer ruim.

Ook het eten was goed, voor een stadshotel is er voldoende keuze.

Beter dan verwacht

Diane Bernaerts
24-4-2010

Na de onderstaande commentaren vertrokken wij met een bang hartje, maar ons verblijf in Zoser viel heel goed mee. Minpunt: triple rooms zijn gewoon dubbels met een extra bed, maar na enig aandringen kregen zowel wij als onze medereizigers zonder meerprijs een junior suite, en die zijn echt héél mooi en zeer ruim! Ook de dubbele kamers zijn mooi en ruim. Zowel de dubbele kamers als de suites (en de badkamers) waren schoon en werden dagelijks goed schoongemaakt. Mooie lobby en leuke winkeltjes, niet duurder dan in de stad. Ontbijtbuffet lekker, vers en uitgebreid. Eten in restaurant Granada lekker, maar trage service. Zwembad niet verwarmd en dus te koud. Ligging dichtbij piramides, maar redelijk ver van centrum Caïro. Als je dit hotel beoordeelt naar wat het is, een 4-sterren-hotel, en niet naar wat de directie ambieert (5-sterren), concluderen wij: dit is een goed 4-sterren-hotel.

Voor Egyptische maatstaven goed hotel.

Jannie
31-3-2010

De kamers waren behoorlijk schoon. Het eten was prima.

Het hotel ligt echter aan een heel drukke weg. Het verkeer raast dag en nacht door en het getoeter is niet van de lucht. Heb je een kamer aan de binnenzijde met uitzicht op het zwembad heb je hier geen last van.

We hebben een aantal aanbieders voor Zoser voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zoser in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zoser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.