Kleine hotelsWeer vandaag36°26°
Hotel Villa Belle Epoque

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Belle Epoque voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Belle Epoque in het Nederlands

Oase van rust

Esther Bakker
22-6-2011

Hotel Villa Belle Epoque is een oase van rust in het drukke Cairo. Het is het eerste boutique hotel in Cairo geopend in maart 2009. Twee grote villa's zijn verbouwd tot hotel en de kamers zijn allemaal prachtig gedecoreerd in klassiek Engelse stijl met orientaalse details. De bedden zijn uitmuntend en de badkamers zowel voorzien van ligbad als douche met daarbij alle benodigde accessoires en benodigheden. Het ontbijt ietwat sober maar voldoende en de kaart voor de lunch en avondeten subliem. De prijzen van het hotel zijn niet goedkoop maar dat is het absoluut waard.

Gereisd Met partner in december 2010

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Belle Epoque in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Belle Epoque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.