8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Inn Pyramids Golf Resort & Swiss Inn Plaza voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Restaurant

3 reviews over Hotel Swiss Inn Pyramids Golf Resort & Swiss Inn Plaza in het Nederlands

Uitstekend Hotel

soraya
8-7-2010

Goed hotel,prima ontbijtbuffet en s avonds een lopend buffet.

Vriendelijk en behulpzaan personeel. Schone kamers, mooi zwembad.

Min puntje is de ligging t.o.v. het centrum (ver af) wel in de omgeving dreampark en movieland voor kinderen erg leuk

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

rustig gelegen

Ellen
11-2-2009

Zijn pas enkele dagen in dit hotel geweest. Hotel ligt inderdaad niet erg gunstig ten opzichte van het centrum, doordat wij besproken excursies hadden was het voor ons geen probleem en juist erg prettig om na een erg drukke dag in een 'oase' van rust te komen. Service was prima, we mochten na aankomst, 's morgens om 06.30 uur direct gebruik van onze kamer maken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, eten goed.Prachtige zwembaden.

Een aanrader !

Gereisd met partner in januari 2009

goed hotel

L. van Latesteijn
29-1-2009

het hotel ligt 30 kilometer vanaf het centrum en vanaf de pyramides.

buiten golf spelen is er niets te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Inn Pyramids Golf Resort & Swiss Inn Plaza in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Inn Pyramids Golf Resort & Swiss Inn Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Swiss Inn Pyramids Golf Resort & Swiss Inn Plaza