Hotel Siag Pyramids Cairo

Hotel Siag Pyramids Cairo

1.4Onvoldoende

Egypte, Egypte, Cairo

1.4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Siag Pyramids Cairo voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Siag Pyramids Cairo

• 0Steven-Irene23-08-2010

vergaande glorie?

Wij zijn in dit hotel in1991 geweest als onderdeel van een rondreis, in mijn herrinnering was t toen nog helemaal niet slecht, wat mij nog is bij gebleven, een goed ontbijt en een erg mooie lobby. Ik geef dus nu geen cijfers want t is te lang geleden.

Gereisd met vrienden in juli 1991

• 1Fransje25-02-2010

zooooo ranzig

Wij verbleven hier 1 nacht feb 2010 tijdens een 2 daagse trip naar cairo. Veel gereisd maar nog nooit zoiest ranzigs meegemaakt, dat zo`n hotel nog open mag zijn snap ik niet.

Gereisd met partner in februari 2010

• 1Anoniem11-10-2009

Nooit meer!

Het hotel is waardeloos, donker en wreed eng. De service was er gewoon helemaal niet. je kunt vanuit de ene kant wel piramides zien. het eten was oud. de kamers waren allemaal stuk en overstroomt. De stroom viel constant uit. douches werkte vaak niet. Airco werkte nooit als het nodig was.Kort samengevat: Horror hotel; nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 2Frans en Anneke22-07-2007

We zijn er tijdens onze eigen rondreis in mei 2007 toevallig terecht gekomen ik wil er alleen maar over zeggen dat dit hotel gesloten dient te worden verder wil ik er geen woord meer aan vuil maken want alles is er al over gezegd.

Fans en Anneke

Gereisd met familie in juli 2007

• 1Jeroen02-02-2007

Hoewel het geven van cijfers erg persoonlijk is ben ik van mening dat ik toch zeker mijn ervaring zou moeten delen.

Afgelopen dinsdag zijn we via een excursie vanuit Hurghada bij dit hotel belandt. Het hotel zou erg mooi zijn geweest gezien het prachtige uitzicht op de pyramides en de stijl die gebruikt is. Het is alleen smerig (en dat is nog zacht uitgedrukt).

Gezien de lift het niet deed ben ik lopend naar boven gegaan en werd ik geconfronteerd met een volledig uitgebrande etage. Dit bleek resultaat te zijn van een brand van afgelopen zaterdag met 13 gewonden. Er werd mij zelfs verteld dat dit al de derde grote brand in dit hotel was.

Alsjeblieft probeer dit hotel te vermijden!!! De bus (eerste klas) naar Hurghada koste circa 10 euro en was de moeite waard om veilig te slapen!!!

Gereisd in februari 2007

• 3Myrthe13-09-2006

Tja helaas de zelfde verhalen als hier boven! Zeer slecht!!! We zijn hier een uurtje geweest en daarna hebben we 40euro bijbetaald om naar het Oasis hotel te gaan, dat was super!

Gereisd in september 2006

• 1Natasja15-08-2006

Erg slecht hotel! Enige voordeel is het uitzicht op de pyramides. Dit hotel is het geld zeker niet waard, vieze kamers, dik tapijt wat er sinds het begin al ligt, lekke douches, te smerig voor woorden!

Als je dit leest en je moet nog kiezen zou ik echt niet voor dit hotel kiezen!

Gereisd in augustus 2006

• 1michelle04-08-2006

ben hier geweest tijdens een rondreis door egypte. erg slcht hotel. water drupte door het plafond heen van de kamer erboven en het leek wel of de woestijn in het bad lag, zoveel zand lag erin. na klagen een andere kamer gekregen die er hetzelfde uitzag en daarna een kamer gekregen op één van de betere verdiepingen. niet dus... precies hetzelfde, maar voor 2 nachten moesten we het er maar mee doen. personeel houdt alleen de lobby schoon.

Gereisd in augustus 2006

• 3Tineke21-04-2006

Kwam hier terecht door een geboekte excursie vanuit Hurghada. Slecht verzorgde kamers/badkamer/gangen. Vloerbedekking voelde vreselijk vies aan. Groot zwembad maar ook dat was niet schoongemaakt. Alleen de entree oogt netjes. Centrum alleen per taxi te bereiken maar dat kost haast niets, ongeveer 20 EL per taxi. Metrostation ver weg. Diner, kwaliteit voldoende maar eenvoudig, wordt aan tafel geserveerd. Uitzicht op de voorgrond een oude woonwijk en in de verte zie je 2 pyramides. Ontbijt was uitgebreid en goed.

Alleen gereisd in maart 2006

• 1de Vos06-01-2006

Erg slecht hotel. Slecht onderhoud. Eerste kamer kwam water tussen de tegelvoegen heen in de badkamer. Alles onder de kalk. Kamer rook muf door vocht. Andere kamer gekregen na veel moeite. Service zeer slecht. Verdient geen 5 sterren.

Gereisd in januari 2006

Hotel Siag Pyramids Cairo info