Hostel Rotana Palace

HostelWeer vandaag35°25°
Hostel Rotana Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Rotana Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Rotana Palace in het Nederlands

Eenvoudig, prima lokatie en veilig!

y_spanjer
3-5-2011

De 1e indruk was even wennen. Heb even bij het betreden van de centrale hal (beneden) overwogen een ander hotel te zoeken. Maar gelukkig bleek het boven de moeite waard.Je betaalt erg weinig voor dit hotel en verwacht er dus ook niet veel van. Het is een echt budget hotel. De badkamer is behelpen (Wc rol weghalen voor je gaat douchen). Ontbijt is eenvoudig maar compleet. Uitzicht vanaf het dakterras geweldig!!! Schoonmaak is goed. Vragen als je wat nodig hebt.

Excursies via het hotel zijn prima geregeld. Geweldige gids en driver gehad (Yesim &Yesr). Wat het allerbelangrijkste is, je voelt je hier veilig! De jongens van de receptie zijn super behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Zelfs als je even geen zin hebt om eten/drinken te halen doen ze dit met plezier voor je. Via de website van het hotel boeken geeft je nog een pickUP vanaf de luchthaven en een excursie naar de pyramides erbij. Daarnaast ligt het heel centraal (wel druk) in centrum Cairo. Op loopafstand van het museum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Rotana Palace in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Rotana Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Rotana Palace scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.