8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Heliopolis voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Radisson Blu Heliopolis in het Nederlands

Prachtig hotel

Willems
22-2-2012

Super hotel, prachtige kamers, wel ver buiten centrum(16km), vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Heerlijk overnachten dankzij Egypt Air

sdv89_aduard
19-8-2011

Wij vlogen van Mumbai naar Cairo en hadden een tussenstop van meer dan 20 uur. Dus werden wij ondergebracht in dit onwijs mooie hotel, zeer luxe! Kosten op rekening van Egypt Air. Kamer was zeer luxe; groot bed, uitzicht op Cairo. Maaltijden waren prima verzorgd, heerlijk! Heerlijk genoten, wij werden zelfs telefonisch op de hoogte gebracht van de airport bus zodra die gearriveerd was!

Gereisd Met partner in januari 2011

hotel zelf fantastisch ligging niet de beste

monique busschers
8-11-2010

Qua entourage en bediening eten etc het meest geweldige hotel, dat we hebben meegemaakt alleen de ligging niet zo. maar ja je zit in een miljoenenstad kamers zeer groot en ontbijtbuffet en verdere eten geweldig!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

mooi zakelijk hotel

Willie en Ellen
26-10-2010

Prima en goedkoop eten. Zwembad op 9e verdieping, een beetje aan de kleine kant voor zoveel kamers. Aan drukke weg vlak bij het vliegveld, maar geen last van. Wel een beetje onpersoonlijk, maar het beste eten van alle in Egypte bezochte hotels.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Heliopolis in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Heliopolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.