7,2

37 reviews over Hotel Pyramisa Cairo in het Nederlands

Prachtig

inkie67
28-12-2011

Hotel met een adembenemend mooie benedenverdieping met winkeltjes, restaurantjes en zeer vriendelijke leuke mensen. Alles was helemaal okee; het ontbijtbuffet, de schoonmaak, service als je wat te vragen had. Eind van de week, donderdagavond en/ of vrijdagavond is er meestal een huwelijksceremonie beneden bij de grote trap, een waar feest wat fantastisch is om te zien! Kortom erg genoten van alle lieve mensen daar!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Oké hotel, niet geweldig

Sharon
10-5-2011

Het hotel ziet er aan de binnenkant erg mooi uit, de kamers zijn ook prima maar de matrassen zijn ontzettend hard. Wij hadden een 3-persoonskamer geboekt maar kregen een kamer met twee 1-persoonsbedden en 1 uitklapbaar bedje.

Op de 1e avond was er geen buffet aangezien er te weinig gasten waren, we konden toen a la carte bestellen maar dat eten smaakte totaal niet. Het ontbijtbuffet was wel erg goed!

Het is een echt stadshotel dus je moet hier niet heen gaan voor je rust, het ligt zeer centraal en alle bezienswaardigheden zoals het Egyptisch museum zijn binnen een paar minuten te bereiken.

Gereisd Met vrienden in mei 2011

prima hotel

t.leijen
4-1-2011

Het verkeers-geluid in de kamer viel soms wel tegen. Oordopjes is en aanrader en helpt. Service en kwaliteit beiden zeer goed. Vriendelijk personeel. Restaurant a la carte beviel ons goed en prijstechnisch redelijk. Verder is Cairo zelf een luidruchtige stad met veel smog en slecht voor astma-patiënten. Kon je door de verkeersdrukte de weg niet oversteken dan hield je een agent aan en werd het verkeer voor ons stilgelegd, fantastisch gebaar. Musea en vlooienmarkt zijn de moeite waard evenals de piramiden. Minder: te zien was hoe er boven 5 hoog achter een jonge koe geslacht werd........

Gereisd Met partner in Tue Nov 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gunstige ligging matige kwaliteit

Tom Deijns
29-3-2010

Kamer met uitzicht op verpauperde flatgebouwen. Veel lawaai van buiten door keuken- en airco-installaties. We kwamen aan om 6 uur 's-ochtends en zaten midden in de uitstroom van de dames van lichte zeden! Ongeinteresseerd personeel en dure consumpties. Voegen in de badkamer waren rijkelijk voorzien van schimmels Voordeel is door centrale ligging dat alle toeristische attracties snel bereikbaar zijn.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

lawaaierig!

Ellis
19-3-2010

Midden in de stad, redelijke locatie in drukke Cairo. Het hotel heeft enkel glas en is abnormaal gehorig. De bedden zijn hard, geknipte teennagels op het tapijt die zelfs na vragen nog niet weg waren. Minibar leeggehaald want "groepen vertrouwen ze niet". Het zwembadje is een lachertje, vieze kussentjes, versleten grasmat, muf. Ontbijt is prima, eten ook. Egypte is niet het land van zuiverheid dus dan zal dit nog wel redelijk zijn....

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Groot hotel, vlak bij het centrum.

Annet mooren
20-2-2010

Hotel ligt net buiten het centrum. Het is redelijk groot. Net als elk ander hotel in Cairo, zul je last hebben van het lawaai. Cairo is dag en nacht verkeer. Dat merk je ook in het hotel, net als de aggregaten, die de hele dag en nacht doordraaien. Grote mooie kamers met nogal harde bedden. Eten is goed. Uitzicht is voor de meeste kamers vreselijk. Gewoon gordijnen dicht laten. Als je geluk hebt, kun je op een kamer redelijk mooi over Cairo heenkijken, tenzij de smog dat niet toelaat!

Gereisd Met vrienden in november 2009

Prima hotel, schoon, luxe

GP met familie
17-2-2010

Wij kregen een upgrade naar een suite. Voor twee personen: grote woonkamer, 2 slaapkamers, 2 badkamers. Werd elke dag goed schoon gemaakt, bed werd ook verschoond, kamer werd nauwkeurig gestofzuigd en handoeken vervangen. Was een dag ziek kon het goed bekijken. Avondeten uitgebreid enkele warme gerechten werden niet goed heet gehouden, misschien uitzondering (wel belangrijk in Egypte). Desserts zeer uitgebreid. Het ontbijt ook zeer uitgebreid, je weet geen keus te maken. Groot hotel, winkeltjes etc. Personeel zakelijk maar wel vriendelijk dus prima. Wel is hotel enigzins gedateerd maar kamer en hotel worden goed onderhouden. Hotel is goede keuze.

Gereisd Met partner in Tue Dec 22 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verzorgd hotel

Kevin en Sven
14-2-2010

Kamers zijn wat ouderwets en hier en daar zou een herstelling welkom zijn. Het eten was heel lekker (a la carte chinees/italiaans/indisch) en buffet zeer uitgebreid.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 14 2010 20:00:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

peter
18-4-2009

Goed hotels , grote kamers, vriendelijk personeel en goede locatie

Gereisd Met partner in februari 2009

4-5 april

Fam .Bongers
16-4-2009

Wij waren 2 nachten in dit hotel op doorreis samen met een 5 cruise en een 5 hotel in Hurgada. morgens ontbijt en s’avonds diner de kamer was goed maar wel verouderd oa de wasbak was kapot, de kamer was wel erg ruim, met een aparte kamer als zithoek, ook was het wel schoon, ons uitzicht was slecht we zaten tegen een ander oud gebouw aan te kijken aan de achterkant van het hotel, en er stond dag en nacht een grote ventilator te draaien(lawaai) gelukkig waren we overdag naar de pyramides en het Egyptisch museum, het eten en zat bij de prijs van de trip in maar het drinken moesten we zelf betalen dat was vooraf bekent, maar met het afrekenen van het totaal aan drinken moesten we ook voor de muziek betalen in de pianobar, omdat we daar s,avonds wat hadden gedronken ,verder was het personeel erg aardig.

Gereisd Met vrienden in april 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pyramisa Cairo in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pyramisa Cairo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.