Hotel Pyramisa Cairo

• Sauna

39 reviews over Hotel Pyramisa Cairo

• 0inkie6728-12-2011

Prachtig

Hotel met een adembenemend mooie benedenverdieping met winkeltjes, restaurantjes en zeer vriendelijke leuke mensen. Alles was helemaal okee; het ontbijtbuffet, de schoonmaak, service als je wat te vragen had. Eind van de week, donderdagavond en/ of vrijdagavond is er meestal een huwelijksceremonie beneden bij de grote trap, een waar feest wat fantastisch is om te zien! Kortom erg genoten van alle lieve mensen daar!

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 6Sharon10-05-2011

Oké hotel, niet geweldig

Het hotel ziet er aan de binnenkant erg mooi uit, de kamers zijn ook prima maar de matrassen zijn ontzettend hard. Wij hadden een 3-persoonskamer geboekt maar kregen een kamer met twee 1-persoonsbedden en 1 uitklapbaar bedje.

Op de 1e avond was er geen buffet aangezien er te weinig gasten waren, we konden toen a la carte bestellen maar dat eten smaakte totaal niet. Het ontbijtbuffet was wel erg goed!

Het is een echt stadshotel dus je moet hier niet heen gaan voor je rust, het ligt zeer centraal en alle bezienswaardigheden zoals het Egyptisch museum zijn binnen een paar minuten te bereiken.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10t.leijen04-01-2011

prima hotel

Het verkeers-geluid in de kamer viel soms wel tegen. Oordopjes is en aanrader en helpt. Service en kwaliteit beiden zeer goed. Vriendelijk personeel. Restaurant a la carte beviel ons goed en prijstechnisch redelijk. Verder is Cairo zelf een luidruchtige stad met veel smog en slecht voor astma-patiënten. Kon je door de verkeersdrukte de weg niet oversteken dan hield je een agent aan en werd het verkeer voor ons stilgelegd, fantastisch gebaar. Musea en vlooienmarkt zijn de moeite waard evenals de piramiden. Minder: te zien was hoe er boven 5 hoog achter een jonge koe geslacht werd........

Gereisd met partner in november 2010

• 5Tom Deijns29-03-2010

Gunstige ligging matige kwaliteit

Kamer met uitzicht op verpauperde flatgebouwen. Veel lawaai van buiten door keuken- en airco-installaties. We kwamen aan om 6 uur 's-ochtends en zaten midden in de uitstroom van de dames van lichte zeden! Ongeinteresseerd personeel en dure consumpties. Voegen in de badkamer waren rijkelijk voorzien van schimmels Voordeel is door centrale ligging dat alle toeristische attracties snel bereikbaar zijn.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 4Ellis19-03-2010

lawaaierig!

Midden in de stad, redelijke locatie in drukke Cairo. Het hotel heeft enkel glas en is abnormaal gehorig. De bedden zijn hard, geknipte teennagels op het tapijt die zelfs na vragen nog niet weg waren. Minibar leeggehaald want "groepen vertrouwen ze niet". Het zwembadje is een lachertje, vieze kussentjes, versleten grasmat, muf. Ontbijt is prima, eten ook. Egypte is niet het land van zuiverheid dus dan zal dit nog wel redelijk zijn....

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8Annet mooren20-02-2010

Groot hotel, vlak bij het centrum.

Hotel ligt net buiten het centrum. Het is redelijk groot. Net als elk ander hotel in Cairo, zul je last hebben van het lawaai. Cairo is dag en nacht verkeer. Dat merk je ook in het hotel, net als de aggregaten, die de hele dag en nacht doordraaien. Grote mooie kamers met nogal harde bedden. Eten is goed. Uitzicht is voor de meeste kamers vreselijk. Gewoon gordijnen dicht laten. Als je geluk hebt, kun je op een kamer redelijk mooi over Cairo heenkijken, tenzij de smog dat niet toelaat!

Gereisd met vrienden in november 2009

• 8GP met familie17-02-2010

Prima hotel, schoon, luxe

Wij kregen een upgrade naar een suite. Voor twee personen: grote woonkamer, 2 slaapkamers, 2 badkamers. Werd elke dag goed schoon gemaakt, bed werd ook verschoond, kamer werd nauwkeurig gestofzuigd en handoeken vervangen. Was een dag ziek kon het goed bekijken. Avondeten uitgebreid enkele warme gerechten werden niet goed heet gehouden, misschien uitzondering (wel belangrijk in Egypte). Desserts zeer uitgebreid. Het ontbijt ook zeer uitgebreid, je weet geen keus te maken. Groot hotel, winkeltjes etc. Personeel zakelijk maar wel vriendelijk dus prima. Wel is hotel enigzins gedateerd maar kamer en hotel worden goed onderhouden. Hotel is goede keuze.

Gereisd met partner in december 2009

• 7Kevin en Sven14-02-2010

Verzorgd hotel

Kamers zijn wat ouderwets en hier en daar zou een herstelling welkom zijn. Het eten was heel lekker (a la carte chinees/italiaans/indisch) en buffet zeer uitgebreid.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9peter18-04-2009

Goed hotel

Goed hotels , grote kamers, vriendelijk personeel en goede locatie

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Fam .Bongers 16-04-2009

4-5 april

Wij waren 2 nachten in dit hotel op doorreis samen met een 5 cruise en een 5 hotel in Hurgada. morgens ontbijt en s’avonds diner de kamer was goed maar wel verouderd oa de wasbak was kapot, de kamer was wel erg ruim, met een aparte kamer als zithoek, ook was het wel schoon, ons uitzicht was slecht we zaten tegen een ander oud gebouw aan te kijken aan de achterkant van het hotel, en er stond dag en nacht een grote ventilator te draaien(lawaai) gelukkig waren we overdag naar de pyramides en het Egyptisch museum, het eten en zat bij de prijs van de trip in maar het drinken moesten we zelf betalen dat was vooraf bekent, maar met het afrekenen van het totaal aan drinken moesten we ook voor de muziek betalen in de pianobar, omdat we daar s,avonds wat hadden gedronken ,verder was het personeel erg aardig.

Gereisd met vrienden in april 2009

Hotel Pyramisa Cairo info