Hotel Pyramids Park Resort

Hotel Pyramids Park Resort
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramids Park Resort voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Pyramids Park Resort in het Nederlands

leuk voor vier dagen !

hnjbakker
29-3-2012

wij zijn in dit hotel terecht gekomen na een nijl cruise van acht dagen. voor vier dagen cairo met excursies is dit een goed hotel. het eten is wisselend ene avond beter dan de andere. ontbijt is goed. zwembad is helaas ijskoud.

verder is er in de buurt van het hotel niets tebeleven . kamer werd netjes schoongemaakt. kamers zijn mooi groot maar zijn wel aan een opknap beurt toe. personeel is vriendelijk. er worden westerse prijzen gerekend voor drinken ,halve liter bier is bv. 4,50 euro. verder hebben wij deze rondreis gedaan via touroperator na cairo ook nog vier dagen sharm el sheik maar alles tot in de puntjes geregelt door touroperator. reisleiders en gidsen waren erg goed. dus in iedergeval een 10 voor touroperator.

Prima hotel voor piramides en Cairo te bezichtigen

pierre-en-margriet
7-2-2012

wij zijn 4 dagen in Cairo geweest om van alles te zien. dit hotel was hier prima voor. met nog een ander stel, gids, schauffeur en busje voor ons alleen overal geweest wat maar in 4 dagenm te zien was. de plaatselijke gids heeft ons plekken laten zien waar je met een groot reis gezelschap niet komt.

vanuit dit hotel waren ook prima de piramydes en de sfinx te bezichtigen. het hotel, ruime kamer die netjes was. mooi zwembad en tuin.

we hebben maar een keer in het hotel gegeten in het Libanees restaurant. was voortreffelijk.

in de avonden was er een orkestje wat speelde en kon er gedanst worden.

Ons goed bevallen

jaap/boukje
26-5-2011

Wij waren drie nachten in dit hotel en vonden het beter dan de beoordeling.

Inderdaad was het vlees taai,maar dat was in onze andere twee hotels ook zo.

Het vooraf en dessert maakte dit goed en het ontbijt was uitsekend en de kamer groot genoeg.

Het museum was interessant en cairo ontzettend druk,maar geen dreigende sfeer.

Ooit was het waarschijnlijk een zeer mooi resort, maar van onderhoud heeft men daar nog nooit gehoord. De kamers zijn ruim, maar doen stoffig aan. Veel zaken zijn gewoon kapot en versleten (lampen, airco). Badkamer zit volledig onder kalk. Daar gaat duidelijk nooit een doekje langs.

Zwembad is mooi met genoeg ligstoelen. Het eten van het hotel is matig; duur en niet vers. De andere restaurantjes op het terrein hebben een betere kwaliteit en zijn ook nog eens goedkoper.

Geen aanrader voor een langer verblijf. Op een doorreis is het nog acceptabel.

Waardeloos hotel

Mo
25-10-2010

Het hotel oogt heel mooi, mooi zwembad ,ligbedden

voldoende,ruime kamer die slecht schoongemaakt is.

Bediening op het terras waardeloos je moet een eeuwigheid wachten voor een drankje.

Grillrestaurant en italiaan goed gegeten.

Voor het verder reizen was er koffie en ontbijtpakketje geregeld.

De koffie smaakte naar thee en de thee naar koffie gewoon een bakje kamelenpis.

Mijn ontbijtpakket bevatte worst die groen uitgeslagen was en stonk en niet alleen

bij mij.

Men heeft er totaal niet om de klant en als je weggaat is er totaal geen service meer

een waardeloos hotel.

Heerlijk resort.

D.Hibma
8-10-2010

Ik ben er in mei 2004 met mijn zoon 8 dagen geweest en nu weer vanaf 28-9-2010 9 dagen met mijn partner, ik vindt het een geweldig resort. Het ligt aan de rand van Cairo vlakbij de piramides, niet aan het water (geen last van muggen). De service is prima en het personeel behulpzaam(gratis kluisje, koelkastje op de kamer en gratis badlakens bij het zwembad, een van de grootste en mooiste baden van Afrika). Genoeg ligbedden want veel mensen verblijven hier kort en gaan op excursie. Het ontbijt is uitstekend restaurants zijn ook prima.

De badkamer heeft wat kalkaanslag, maar is schoon, de kamer met goede airco is ruim en schoon.

Je ziet er weinig kinderen, maar het is er prima om een leerzame vakantie met ze te vieren(neem een luchtbed mee).

Het is een ideaal resort om Cairo per taxi te ontdekken,veel goedkoper dan excursies te boeken. Kijk op KLM.nl/reisgids voor de toegangsprijzen.

Voor een goede en eerlijke (zeldzaam) taxichauffeur mag je me mailen.

Eerste maal Cairo = cultuurshock.

net te doen voor 3 dagen

I van den Hurk
29-8-2010

Na de nijlcruise en de boot een dikke tegenvaller. Kamers zijn op het eerste gezicht prima: het bed en de kamer zelf waren bij ons prima, bij andere huisgenoten minder. Badkamer bij allen verschrikkelijk: vies, oud, onder de kalkaanslag, kortom niet schoongemaakt. Eigenhandig met een pak schoonmaakdoekjes de kranen etc schoongemaakt. De rest wilde ik niet aanraken. Klagen hielp een beetje; nieuwe douchekop gekregen en wanden beetje gepoetst.

Eten bij het buffet ronduit smerig; geen aanrader. Boek geen all-inclusive: de restaurantjes op het resort zijn smakelijker en beter! Ontbijt wel redelijk. Drankjes zijn erg duur.

Ligging niet ideaal, maar wel mooi zwembad. Geen tweede keer voor ons

voor 3 nachtjes wel goed genoeg

Michel, Ingrid en Stan
29-5-2010

Op zich is dit een prima hotel. Op het eerste oog leek de kamer ook erg mooi maar de badkamer was erg slecht onderhouden. Bovendien was er in onze badkamer een lekkage van het aircosysteem waardoor er koud water uit het plafond lekte. Wel een heel erg mooi zwembad, ook ruim voldoende bedjes bij het zwembad. Het buffet werd onvoldoende bijgevuld, je grijpt best vaak mis. Wel eenvoudig maar goed eten, het toetjesbuffet is wel heel uitgebreid en lekker.

Redelijk

Nienke
12-5-2010

Na een week vertoefd te hebben op de cruiseboot MS Alexia Monte Carlo viel het wat tegen. Wij vonden de kamers niet zo schoon, veel stof op de bedborden en de badkamer was niet schoon. O.a. de kranen mogen wel eens goed gepoetst worden en de voegnaden schoongemaakt. Prachtig zwembad en goede en voldoende ligstoelen. Op het terrein een aantal restaurants met redelijk eten. Italiaan was wat flauw. Goede grote bedden. Rondom het hotel is het niet aantrekkelijk om te gaan wandelen.

Goed hotel met vriendelijk personeel

Irene van den Hove
3-4-2010

Het hotel beschikt over een heelijke tuin met zwembad. Aan de ligstoelen mankeerde niets. Kamer was uitstekend. Dicht bij de rondweg, maar wat verwacht je in een stad met 20 miljoen inwoners. Dan is de ruimte een beetje schaars. Fijne restaurants op het terrein. Vooral bij het Italiaanse restaurant heerlijk gegeten. Libanees restaurant ook goed. Uitgebreid ontbijftbuffet. Kortom zeker aan te raden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pyramids Park Resort in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pyramids Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.