Hotel President

Hotel Info

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel President

• 9C.Brandenburg01-07-2011

prima hotel voor weinig geld

Een 3 sterrenhotel in Egypte is niet hetzelfde als in Nederland. Afdingen is de normaalste zaak van de wereld. De hoteltaxi is helemaal niet duur en wij hadden een vriendelijke rustige chauffeur diie ons overal naartoe bracht. ik kom al 20 jaar ieder jaar in Cairo, soms met vrienden of partner , maar ook heel vaak alleen. Mijn Nederlandse vriendin woont er. Ik vond het voor het bedrag( 479,00 )hotel plus ontbijt, plus vliegreis een uitstekende keuze. Kamer 314 is een enorm grote kamer, meer een suite.

Met vrienden

• 7G.01-01-2009

Vies!

Vies hotel, muren, deuren allemaal vieze vlekken. Op derde verdieping volgens de lift...maar volgens ons toch echt veel hoger, uitzicht op binnenplaats. Verder vriendelijke mensen, maar wel altijd uit op geld. We hebben dan ook geen enkele keer taxi besteld via hotel, gewoon even de hoek omlopen en daar zijn taxi's genoeg, zeker richting Nijl. (en afdingen werkt gaat prima) Heel leuke tijd gehad in Egypte dus gelukkig maar weinig in hotel geweest. :-)

• 7hans van weerd01-12-2008

simpel maar goed hotel

hotel president in zamalek, cairo. rustige wijk. prima.

Met oudere kinderen

• 4Enoha Tukker18-02-2008

Het was een diep trieste ervaring . Alleen de service sprong eruit op een echt positieve manier maar daarnaast de kwijlende blikken om geld t.a.v. service die bij een drie-sterrenhotel hoort , was gewoon niet te omschrijven .. Dit MAG GEEN drie sterrenhotel heten , eerder een 1 "ster" hotel .... De ligging is wel excellent , als je geen problemen hebt met kakkerlakken , malafide obers/management , smerige vloerbedekkingen , geen bad/daarna een veel te klein bad ( peuternivo) , geen electriciteit , "niet alles op de menukaart" , ontbijt wat s'ochtends van het dienblad uit de gang wordt gepakt nadat het niet opgegeten is ( ? ) , schreeuwend personeel dag en nacht , ja dan zit je daar goed ... ( en niet moeilijk doen om die ene "pond" meer )

• 6Wouter06-02-2008

Mooie wijk met leuke eettentjes en veel beveiliging. Hotel (althans de bovenste verdieping) is echt aan een opknapbeurt toe. Mijn kamer (1-persoons) was echt oud met vooral een oude badkamer. Tijdje niet gebruikt volgens mij. Maar kostte dan ook maar 30 euro. Wel mooi uitzicht van de bovenste verdieping!

Alleenreizend

• 8Annette Meijer10-01-2008

Het hotel was prima, ontbijt ook goed. 2 x in het Italiaanse restaurantje gegeten, prima.Personeel ook vriendelijk. Een probleempje met de ijskast werd direct gerepareerd. De kamer was meer een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers.

• 7Bert-Jan02-12-2007

Gewoon een middenklasse hotel. Een mooi uitzicht over de stad vanuit het restaurant.

• 5BJen Jos17-04-2007

Eenvoudig hotel, vergane glorie, wel prima centraal gelegen. ontbijtbuffet prima, diner matig.

Anders

• 7bernadette.voortma06-01-2007

is mij mee gevallen met 2 kleine kinderen kameel gereden piramides gezien (van gizeh)prive chaffeur + prive boot gehuurd op de nijl via het president hotel besproken alles voor weinig en de kinderen van 4 vonden het geweldig december is goede periode om heen te gaan 20 graden helaas geen oud en nieuw daar

Familie

• 7inez19-08-2005

Perfect ligging in cairo in een rustige wijk zamalek. goede prijs kwaliteit verhouding. Het centrum van cairo goed te bereiken. Kamers zijn simpel, zouden wat een opfrisbeurtje kunnen hebben. Ontbijtbuffet was prima.

Anders

0 tips over Hotel President

0 vragen over Hotel President

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • RokenToegestaan

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden