Hotel Oasis

26 reviews over Hotel Oasis in het Nederlands

prima uitvalsbasis

astrid
10-1-2012

Wij hebben 5 nachten doorgebracht in Oasis, 2 nachten aan het begin van onze 14 daagse rondreis en 3 nachten aan het eind. Ik kan niet anders zeggen dan dat het en prima hotel was. Schoon, vriendelijk personeel en verzorgd. Het centrum van Cairo op afstand, maar je kan gebruik maken van een shuttle bus. Als je de piramides gaat bezoeken en oases (zoals wij) is de ligging perfect.

een aanrader !!

h. mahieu
30-3-2011

Heel rustig gelegen, vlakbij de piramiden. mooi aangelegde tuin, prima zwembad met terras.Mooie ruime kamers en dito badkamer. Veel keuze bij het ontbijt.ga er zeker terug bij volgd bezoek aan Cairo.

We hebben 2x 2 nachten in Oasis overnacht. De 1e x in een oudere kamer, de 2e keer in een nieuwe kamer. De oude kamers zijn netjes, wat donker ingericht en natuurlijk ook meer gebruikt. De nieuwe was heel mooi! Het ontbijt was uitgebreid, voor ieder wat wils. De afstand naar Cairo centrum is redelijk ver en duurt, zeker op drukke tijdstippen, toch al gauw 30-60 minuten. De gratis shuttle bus is een mooie service. De fitness zaal en zwembad zien er prima verzorgd uit. Vergeet niet ook bij de taxi's vanaf het hotel af te dingen!

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis voor je op een rij gezet:

Echt een oase in het hectische Cairo

Wilma
7-11-2010

Een heerlijk hotel, ruim opgezet met veel groen. Een groot zwembad en diverse goede restaurants. Goed ontbijt met veel keuze. Personeel is vriendelijk en wil het iedereen graag naar de zin maken. Hoewel wij pas om 3 uur in de nacht aankwamen, werd er toch nog een koud drankje geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor toekomstige Cairo-gangers.

De andere viersterrenhotels waarin wij verbleven in Egypte waren een stuk luxer. De kamers zijn wel pitoreske en de tuin is mooi. De vloerbedekking is wat groezelig. De prijzen voor het eten zijn veel te hoog. En het merendeel van het personeel is onvriendelijk/ arrogant. Obers laten je niet uitpraten en rennen langs je heen. De ligging buiten de stad is wel prettig.

Goed hotel!

ilona
9-8-2010

Ik ben in dit hotel drie dagen verbleven.

Het hotel is prima, we kregen een kamer met 2x een twee persoonsbed :O.

Ruime kamer met bad! Alle luxe zat erin!

Het enigste minpuntje vind ik de prijzen. Bij het hotel staat er een prijs voor een gerecht, maar later komt daar nog eens 25% bij voor belasting en fooien.

Nu snap ik wel dat er fooi gegeven moet worden, maar als ik heb afgerekend staan ze nog te bedelen voor een fooi!

Maar dat is wel in heel Egypte, maar dat vind ik dan wel het jammere van dit hotel.

Voor de rest prima hotel!

Goed hotel

Karen
7-6-2010

Het hotel ziet er netjes en de kamer die we hadden zag er goed uit. De badkamer was super schoon. Het ontbijt en diner in buffetvorm, was heerlijk.

Het hotel ligt niet centraal, maar biedt een shuttle bus naar de stad GRATIS!!

Ik zal dit hotel zeker aanraden.

prima hotel

sasnet
17-5-2010

Uitstekend hotel, goede service, heel goed ontbijtbuffet, mooi zwembad met handdoeken, goede kamers in een prachtige tuin. Ligging t.o.v. het centrum ca. 45 minuten met de taxi, afhankelijk van het tijdstip. Neem een taxi buiten het hotel, gewoon aan de weg staan en ze komen vanzelf, wel afdingen!! Heerlijke vruchtendrankjes voor heel weinig. Vooral de rust is heerlijk in dit hotel geen toeterende auto's. Hoe meer je aan de weg zit of vlakbij het centrum, zijn heel weinig rustige hotels te vinden, je hebt bijna overal ' last ' van het verkeer en de smog. Hotel ligt vlakbij de Pyramides. Er is een gratis shuttle bus die je naar het Egyptisch museum brengt ( en terug) vandaar uit kan je verder met een taxi of lopen. Eten van de kaart niet duur en goed. Het Italiaanse restaurant op de eerste etage is ook goed, wij vonden het daar wel een beetje fris vanwege de airco. Je kan ook van deze kaart buiten bestellen als je dit even boven vraagt.

Super hotel

Janja
15-5-2010

Mooi uitgestrekt terrein, waar je kon genieten van de rust en de ruimte. Parkachtig aangelegd terrein met mooie grasvelden en bloemperken. Rijen met kamers achter het mooie zwembad. Ruime kamers met airco. Geschikt personeel. Shuttle bus rijdt meerdere keren per dag naar het centrum, tot vlakbij het Egyptisch museum. Het hotel ligt vlakbij de piramides.

Super hotel

Janja
15-5-2010

Dit hotel is echt de moeite waard om te bezoeken. Het terrein is groot en de kamers liggen in rijtjes achter het zwembad. Mooie perken met bloemen en grasvelden maken het tot een ideaal geheel. Het zwembad is mooi groot en het personeel erg vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.