Hotel Novotel Cairo El Borg

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Cairo El Borg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Cairo El Borg in het Nederlands

centraal gelegen hotel

c_branje
30-4-2011

Het hotel is nu van de Novotel keten en hopelijk heel wat verbeterd sinds wij er waren. Eenvoudige kamer toendertijd. Toen was er airco op de kamer, die het lawaai maakte van een betonmolen. Daardoor sliepen we slecht, maar als we de airco uitzetten was het weer veel te heet. Op de gang rook het naar benzine. De ligging op het Gezira eiland is prima, heel centraal. Bij het opdienen van het eten geven de obers je een duwtje in de goed richting als je niet snel genoeg aan de kant gaat als ze iets op je bord willen scheppen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 1981 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topligging

Kris
13-4-2010

Gerenoveerd hotel (was voorheen Sofitel). Inrichting is modern en vrij koel. De bar is ongezellig maar je bent niet in Cairo om in de hotelbar te zitten, toch? De kamers zijn netjes en goed(wel weinig legkast)met modern sanitair. Kamer zonder Nijlzicht kijkt op Cairo Tower en de voetbalterreinen van voetbalclub El Ahly, dat is rustiger. Het zwembadje is wel een leuke troef na een vermoeide warme stoffige dag! Het ontbijt was goed met vrij veel keuze(eieren, pannekoek, cereals, yoghurt, fruitsla...) maar het brood was helaas nooit vers. Dé troef van dit hotel is de ligging(die je ook wel betaalt). Het ligt direct aan de Nijl, op wandelafstand van het Egyptologisch museum. Centraler kan haast niet. Je vind heel makkelijk een taxi (neem een witte taxi, die heeft een meter en zo hoef je niet over de prijs te onderhandelen). Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Tue Apr 13 2010 16:39:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Cairo El Borg in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Cairo El Borg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.