Hotel Mövenpick Resort Cairo Pyramids

Hotel Mövenpick Resort Cairo Pyramids
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort Cairo Pyramids voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Mövenpick Resort Cairo Pyramids in het Nederlands

Prachtig Resort met uitzonderlijk uitzicht

sharmaine
1-1-2013

Het hotel had een perfecte ligging en is in uitstekende staat.

Kamers zijn net en ruim en voldoen aan alle luxe.

Er zitten heerlijke restaurants in het resort waaronder een thai en een italiaan. We hadden eenmaal een minder lekker gerecht en mochten direct iets anders van de kaart zonder kosten uitzoeken.

Het zwembad is lekker redelijk groot en lekker om in te spelen voor de kids of even af te koelen voor volwassenen.

Ontbijt wat inbegrepen zit is zeer ruim in keuze en erg lekker.

Qua prijs kwaliteit is dit een echte aanrader en krijg je waar voor je geld.

Top om Cairo en de pyramides te ontdekken maar het beste is natuurlijk om t in combinatie met een nijlcruise te boeken voor de gehele egypte experience.

Prima hotel

Pim
29-10-2012

Hotel ligt dicht bij de piramides, ik kon ze echter niet zien vanuit het hotel (hoe is dat mogelijk met alleen kamers op de begane grond?). Maar de ligging is daarmee aantrekkelijk omdat een uitstapje naar de piramides niet veel reistijd kost. Het eten is prima, het ontbijtbuffet heel uitgebreid en het Thaise restaurant heeft me werkelijk positief verrast! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn mooi afgewerkt en voorzien van de standaardluxe. Bovendien zijn ze hartstikke schoon. Het resort is een oase van rust in het gekkenhuis genaamd Cairo. Prima hotel!

Adembenemde luxe

Familie_K
9-7-2012

Als je je niet stoort aan mannen met baarden en vrouwen met burka's en zelfs burkini's, is dit een geweldig hotel. Veel arabische hotelgasten. Marmer, kristal en andere adembenemde luxe. Hele fijne en kindvriendelijke zwembaden. Let op! Voor kleine kinderen is het hier in het hoogseizoen echt veel te heet! Reisgenoot werd doodziek (waarsch. uitgedroogd). Binnen tien minuten goed Engels sprekende dokter in de luxe en werkelijk prachtige hotelkamer met klimaatcontrole. Met de taxi ben je in tien minuten in de stad. Je waant je hier in een paradijs, heerlijke sfeer.

mooi hotel met prachtige ligging

Ann
2-11-2011

Mooi hotel met prachtige ligging met zicht op de piramides van Gizeh! De kamers zijn prachtig en netjes (safe inclus), de badkamer in orde! Ontbijtbuffet heel erg lekker en gevarieerd, koffie en thee bediend aan tafel is een plus! Avond-dinerbuffet minder gevarieerd en alles amper lauw (behalve dan het egyptisch dessert Um Ali wat het enige was dat echt warm was én zeer lekker!)Tuin is rustig en welgekomen na een dag drukte in het centrum! Zwembad is leuk! Sauna is een aanrader (inclus) en pure verwennerij!

Piramides zijn te zien vanuit het hotel

Xandra
28-1-2011

Ruime kamers die gelegen zijn aan goed onderhouden tuin. Dagelijks schoon linnen op bed tenzij je aangeeft dat je dit niet wenst. Koelkast en kluis op de kamer. Zeer uitgebreid ontbijt met o.a. pannenkoeken, omelet, worst, fruit, allerlei soorten brood, yoghurt, sapjes, koffie en thee. Avondeten in buffetvorm. Salade en dessertbar. Vlees, vis en verse pasta enz. Personeel is bijzonder servicegericht en vriendelijk. Hotel ligt aan de rand van Cairo en het is daarom niet zo druk met verkeer als in het centrum. In het hotel kun je een taxi regelen voor een ritje of een aantal uren met chauffeur. 6 Uur met chauffeur koste b.v. 280 Egyptische ponden en dat was ongeveer € 38, Het was ook mogelijk om excursies te bespreken met gids. Koffie en theehoek met gebak en broodjes in de hal aanwezig.

Redelijk hotel

P. Hollander
3-12-2010

Acceptabel hotel geen 5 sterren naar mijn mening ontbijt was redelijk personeel vriendelijk eten in de vorm van buffet geen variatie en vaak koud. Ligging tegenover de Pyramides. Omgeving aan drukke straat en in een buurt waar je niets te beleven is.

goede uitvalsbasis

Nick
30-9-2010

Hebben 3 dagen in dit hotel geboekt met de bedoeling Caïro te bezoeken. Het hotel ligt niet ver van de piramiden en is daarmee een goede uitvalsbasis naar daar en de andere sites (Sakara, ...)

Het hotel zelf is aan de oudere kant en is toe aan renovatie. Ze zijn dan ook begonnen aan de ingang. De kamers waren proper en goed onderhouden, doch de ouderdom kon men niet verbergen.

Het eten was goed (je werd er niet ziek van). Wij zijn 's avonds rond 00:00 uur gearriveerd en het was geen enkel probleem om aan eten te geraken.

Het personeel was vriendelijk.

Goed hotel voor enkele nachten, maar niet aan te raden voor een langer verblijf.

Wat een topper

Rita De Doncker
11-9-2010

Prachtig hotel met uitstekende service. Vanuit bar-terras mooi zicht op de piramiden. Zou het iedereen aanbevelen voor wie van comfort en klasse houdt.

prima hotel .

paul & Annelies
5-9-2010

van 20-08 tot 1-09 in dit hotel verbleven Ontbijtbuffet uitgebreid en de service prima Drankjes in het hotel duur , tip koop de flessen water bij de lokale winkel , verschil ->hotel 20 egyptische ponden

dicht bij pyramiden.

Vangheluwe Eddy
23-7-2010

Dit hotel werd ons aan gewezen via touroperator;

Ligging ver van centrum.Op zich niet goed maar om enige rust te kunnen hebben wenselijk.

Het verkeer in Cairo is immers zeer luidruchtig.

Dicht bij pyramiden is dan een pluspunt.ook zichtbaar vanuit hotel.

Het onthaal van dit hotel voelt een hoger niveau aan.Is dit zo?

Kamers heel goed verzorgd.Eten kan beter,maar behaald een redelijk niveau,opletten van turista.Zwembad is te doen.

Kortom prijs kwaliteit is ok.

Veeleisenden zullen klagen,anderen zullen tevreden zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Resort Cairo Pyramids in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Resort Cairo Pyramids zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Resort Cairo Pyramids scoort een 7.13 uit 10 op basis van 48 reviews.