Hotel Mövenpick Media City

Hotel Mövenpick Media City
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Media City voor je op een rij gezet:

Laatste review

heerlijk,

r.karsies,
17-1-2011

hebben hier een twee nachten geslapen was tijdens de rond reis door Egypte, de dagen dat we hier hebben door gebracht hebben we t Egyptisch museum en de piramides en de sfinx bezocht. erg doe moeite waard, ga het zeker nog eens doen

Kenmerken

17-1-2011

mooi hotel wel duur

Toniii
16-1-2011

Mooi hotel. Zijn er maar weinig geweest, ivm excursies. De service is prima, alleen in de eetzaal zijn ze erg argwanend. Ze leggen telkens een bonnetje neer wat je gelijk dient te tekenen, als je aan geeft dat je na het eten alles betaald, komen ze toch nog 3 keer naast je staan om te zien of je al getekend hebt. Heel irritant.

Verder ziet het er heel mooi uit. Het is eindje rijden naar het centrum, maar denk dat je dit beter kunt hebben dan midden in centrum zitten. Zo'n gigantische chaos. We stonden om half 2 snachts in de file in cairo... Maar wat een stad en de piramides, echt zoooo geweldig.

tegenvaller voor 5 sterren Mövenpick

Carla en Ad
7-11-2010

Wij hadden op de rondreis alleen maar 5 sterren hotels , deze komt op de laagste plaats.

Ligging buiten af vonden wij geen probleem omdat je toch op excursie bent, maar de keuze bij het eten is magertjes , de toetjes daarin tegen zijn prima.

Kamer voldoende maar een bakje thee of koffie zetten op de kamer is geen optie.

Glas bier op het terras 6 Euro, voor de rokers je mag in de eetzaal roken - in het voorste stuk , voor de niet rokers er is een prima afzuiging ( daarom is het wellicht ook zo koud in het hoofdgebouw)

Een prachtig luxe hotel

VincentJJ
2-11-2010

Een zeer mooi gelegen, ruim resort met een hele grote binnentuin met ditto zwemcomplex.

Inderdaad is de airco in het restaurant koud, maar die werd op verzoek direkt uit gezet. Er ontbrak aan niets. Avond animatie is inderdaad vrij miniem met life zanger&zangeres op het terras. In de direkte buurt is niets te doen, maar je bent toch de hele dag op excursie(s). Pyramides/Sphinx, Caïro, Tempel bezoek.

nooit meer

ieper
14-7-2010

Drie dagen hier verbleven in dit hotel. Eerste kamer die we kregen ronduit vuil. (tapijten vuil, terras heel vuil, tv die al paar keer grond heeft gezien, zaken aan hoofdeinde bed waar ik me nie mag voortsellen wat of van wie het is) ook veel lokale mensen die in hotel verblijven. Een zwak hotel als je dan toch voor cairo kiest denk ik dat er toch beter hotels zijn in centrum zelf.

geweldig

m.d.
8-3-2010

schitterend mooi hotel!!!goed eten, goede service. erg vriendelijk!!!

waren hier met ene rondreis terecht gekomen,maar zeker de moeite waard.dichtbij de pyramides.ligt in een "dure" wijk.

Héél rustig hotel

Fam Van Tongelen
26-1-2010

De eerste nacht is mijn man wakker geworden van een blaffende hond. Ik lag in een diepe coma van de reisduur (vliegtuig met tussenlanding en transferbusje tot hotel duurder erg lang, je doet er méér als 3 kwartier over, eerder ander half uur). De tweede nacht hoorde ik de hond ook, het bleek een Jack Russel die vlak boven onze kamer gestationeerd was. Na de 3de nacht was het welletjes en zijn we dit gaan melden aan de receptie. Geen probleem, we kregen meteen een andere kamer en die was heerlijk rustig. Over het eten kunnen we zeggen dat het wel warm was en lekker. Het blijft opwarmen in de potjes en dus rond 20 uur is het zeker op goede t°. Echter weinig variatie in de maaltijden.

geweldig hotel

Hoogmartens Karel
15-12-2009

was voor ons de eerste keer Egypte

veel moois gezien

zeer vriendelijk personeel

mooie kamers

heel lekker eten

zwembad goed onderhouden

Wauw

melleke
22-10-2009

Eerste hotel van de rondreis. Na een hele dag alexandrië, komen we in het hotel. Er was juist een trouw bezig van een bekende egyptenaar. Direct de egyptische sfeer. Een hele goede ontvangst en een hele goede indruk. Dan naar de kamer. Langs het fantastische zwembad. Ik wist zeker deze reis kan niet meer stuk. We hadden nog 2 overnachtingen in dit hotel in het vooruitzicht en dan nog de nijlcruise. Wauw...

prima hotel, goede service

jaap
27-7-2009

niets mis met dit hotel. Schone kamers, prima eten en uitstekende service!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Media City in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Media City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.