Hotel Mövenpick Media City

Hotel Mövenpick Media City

8.5Fantastisch

Egypte, Egypte, Cairo

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Media City voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

40 reviews over Hotel Mövenpick Media City

• 8r.karsies17-01-2011

heerlijk,

hebben hier een twee nachten geslapen was tijdens de rond reis door Egypte, de dagen dat we hier hebben door gebracht hebben we t Egyptisch museum en de piramides en de sfinx bezocht. erg doe moeite waard, ga het zeker nog eens doen

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Toniii16-01-2011

mooi hotel wel duur

Mooi hotel. Zijn er maar weinig geweest, ivm excursies. De service is prima, alleen in de eetzaal zijn ze erg argwanend. Ze leggen telkens een bonnetje neer wat je gelijk dient te tekenen, als je aan geeft dat je na het eten alles betaald, komen ze toch nog 3 keer naast je staan om te zien of je al getekend hebt. Heel irritant. Verder ziet het er heel mooi uit. Het is eindje rijden naar het centrum, maar denk dat je dit beter kunt hebben dan midden in centrum zitten. Zo'n gigantische chaos. We stonden om half 2 snachts in de file in cairo... Maar wat een stad en de piramides, echt zoooo geweldig.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Carla en Ad07-11-2010

tegenvaller voor 5 sterren Mövenpick

Wij hadden op de rondreis alleen maar 5 sterren hotels , deze komt op de laagste plaats. Ligging buiten af vonden wij geen probleem omdat je toch op excursie bent, maar de keuze bij het eten is magertjes , de toetjes daarin tegen zijn prima. Kamer voldoende maar een bakje thee of koffie zetten op de kamer is geen optie. Glas bier op het terras 6 Euro, voor de rokers je mag in de eetzaal roken - in het voorste stuk , voor de niet rokers er is een prima afzuiging ( daarom is het wellicht ook zo koud in het hoofdgebouw)

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9VincentJJ02-11-2010

Een prachtig luxe hotel

Een zeer mooi gelegen, ruim resort met een hele grote binnentuin met ditto zwemcomplex. Inderdaad is de airco in het restaurant koud, maar die werd op verzoek direkt uit gezet. Er ontbrak aan niets. Avond animatie is inderdaad vrij miniem met life zanger&zangeres op het terras. In de direkte buurt is niets te doen, maar je bent toch de hele dag op excursie(s). Pyramides/Sphinx, Caïro, Tempel bezoek.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 6ieper14-07-2010

nooit meer

Drie dagen hier verbleven in dit hotel. Eerste kamer die we kregen ronduit vuil. (tapijten vuil, terras heel vuil, tv die al paar keer grond heeft gezien, zaken aan hoofdeinde bed waar ik me nie mag voortsellen wat of van wie het is) ook veel lokale mensen die in hotel verblijven. Een zwak hotel als je dan toch voor cairo kiest denk ik dat er toch beter hotels zijn in centrum zelf.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9m.d.08-03-2010

geweldig

schitterend mooi hotel!!!goed eten, goede service. erg vriendelijk!!! waren hier met ene rondreis terecht gekomen,maar zeker de moeite waard.dichtbij de pyramides.ligt in een "dure" wijk.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Fam Van Tongelen26-01-2010

Héél rustig hotel

De eerste nacht is mijn man wakker geworden van een blaffende hond. Ik lag in een diepe coma van de reisduur (vliegtuig met tussenlanding en transferbusje tot hotel duurder erg lang, je doet er méér als 3 kwartier over, eerder ander half uur). De tweede nacht hoorde ik de hond ook, het bleek een Jack Russel die vlak boven onze kamer gestationeerd was. Na de 3de nacht was het welletjes en zijn we dit gaan melden aan de receptie. Geen probleem, we kregen meteen een andere kamer en die was heerlijk rustig. Over het eten kunnen we zeggen dat het wel warm was en lekker. Het blijft opwarmen in de potjes en dus rond 20 uur is het zeker op goede t°. Echter weinig variatie in de maaltijden.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Hoogmartens Karel15-12-2009

geweldig hotel

was voor ons de eerste keer Egypte veel moois gezien zeer vriendelijk personeel mooie kamers heel lekker eten zwembad goed onderhouden

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 9melleke22-10-2009

Wauw

Eerste hotel van de rondreis. Na een hele dag alexandrië, komen we in het hotel. Er was juist een trouw bezig van een bekende egyptenaar. Direct de egyptische sfeer. Een hele goede ontvangst en een hele goede indruk. Dan naar de kamer. Langs het fantastische zwembad. Ik wist zeker deze reis kan niet meer stuk. We hadden nog 2 overnachtingen in dit hotel in het vooruitzicht en dan nog de nijlcruise. Wauw...

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9jaap27-07-2009

prima hotel, goede service

niets mis met dit hotel. Schone kamers, prima eten en uitstekende service!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Hotel Mövenpick Media City info