Hotel Le Passage

Hotel Le Passage

8Fantastisch

Egypte, Egypte, Cairo

Op vakantie geweest naar Le Passage?

8Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Le Passage

• 7roos03-09-2010

vond dit meer een zaken hotel

viel eigenlijk tegen vooral omdat de groep waarmee we de reis maakte niet allemaal in het zelfde hotel zaten. Het is meer een zaken hotel. Niet echt gezellig voor mensen die een rondreis maken je zit een eind uit de stad net naast het vliegveld. We waren blij dat we half pension hadden bij geboek je zit in de middel of nowhere. We moesten wachten op de bus voor het vliegtuig door naar cairo maar we hadden het beter kunnen lopen. nu waren we maar net op tijd want er was iets niet goed gegaan

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8lcm de jongh31-01-2010

Prima uitvalsbasis voor een vroege vlucht

prima hotel, vlakbij luchthaven en toch merk je er niks van. aan buitenkant (voorkant) niet erg mooi aanzicht. Maar achter een mooie grote tuin, zwembad. Prima kamers.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 7Matthe20-09-2009

Knap Hotel naast de airport

Kamers wat gedateerd maar schoon. Airco kreeg de kamer niet op de gewenste temp. terwijl het in de lobby TE koud was: Belachelijk. Grote lobby en gangen etc. Kamer is idd wat lastig te vinden, maar uiteindelijk hopeft je ook weer niet alles aan gewezen te worden en kun je proberen zelf iets uit te vinden. Ontbijt was prima. Avondeten was best te doen alleen hebben ze met 3 tafels al moeite te bedienen waardoor het eten onder een warmhoudlamp staat om tegelijk opogedient te worden wat de kwaliteit niet ten goede komt. Ook de managers die er rondlopen lijken er niets van te snappen en lopen aanwijzingen te geven die kant nog wal raken. Zou normaal kunnen zijn daar, maar mij ging het nergens over.

Gereisd met partner in september 2009

• 8G. Molenaar12-08-2008

O.K. voor paar dagen

De lobby is prachtig, de kamers ruim voldoende, niet superschoon. Lange gangen. Het buffetrestaurant is ook ruim voldoende, de toetjes geweldig! Het inchecken ging bij ons ook mis. Pas na 5 pogingen hadden wij eindelijk twee kamers op dezelfde verdieping. Het is leuk 's avonds in de hotellobby naar de bruiloftsgasten te kijken. Bij de concierge kun je taxi's bestellen. Wij bestelden voor 17 man 4 taxi's en betaalden 150 pond per taxi (ca. 18 euro). Daarvoor brachten ze ons naar de citadel, haalden ze ons op om naar de bazaar te brengen en haalden ze ons ook weer op om ons naar het hotel te brengen. Zij een prima prijs en wij veel goedkoper uit dan dezelfde excursie bij touroperator a 40 euro per persoon. Voor een paar dagen een prima hotel, vlak naast het vliegveld.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Dirk van Duijvenbode30-07-2008

Oogt fraai, maar slechte service

De receptie oogt fraai, maar de ontvangst was rommelig. Pas na ± 1 u. werden de pasjes voor de kamers afgegeven. Daarna moesten wij (± 12 p.) zelf met koffer en al over het uitgestrekte terrein op zoek naar de kamers. Onze kamer voor 3 p. (nr. 5010) was klein, sober en ongezellig. Voor de 3de p. was er slechts een doorgezakte zitbank. Alles was afgestemd op 2 p. (handdoeken, stoelen, drinkglas). Een 3de handdoek is na een klacht toegezegd maar nooit gebracht. De kamer was kennelijk niet schoongemaakt. Er zat een nagel in het (versleten) tapijt, de spiegel en de schuifpui zaten vol vette vingers, de terrasstoeltjes zaten vol vogelvuil. Bij het ontbijt stonden de tafeltjes veel te dicht op elkaar, zodat men steeds opzij moest. Het personeel was onbeleefd, drong steeds voor in de nauwe paden en riep naar elkaar. Het geheel deed af en toe denken aan Fawlty Towers. De bediening in het Oriëntaalse restaurant was overigens wel correct. Het eten was daar smakelijk en de entourage sfeervol.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Dirk van Duijvenbode30-07-2008

Oogt fraai, maar slechte service en vies

De receptie oogt fraai, maar de ontvangst was rommelig. Pas na ± 1 u. werden de pasjes voor de kamers afgegeven. Daarna moesten wij (± 12 p.) zelf op zoek naar de kamers over het uitgestrekte terrein. Onze kamer voor 3 p. (nr. 5010) was klein, sober en ongezellig. Voor de 3de p. was er slechts een doorgezakte zitbank. Alles was afgestemd op 2 p. (handdoeken, stoelen drinkglas). Een 3de handdoek is na een klacht toegezegd maar nooit gebracht. De kamer was vies. Er zat een nagel in het (versleten) tapijt, de spiegel en de schuifpui waren vet, de terrasstoeltjes vol vogelvuil. Bij het ontbijt stonden de tafeltjes dicht op elkaar, zodat men steeds opzij moest. Het personeel was onbeleefd en drong voor in de nauwe paden. Het geheel deed af en toe denken aan Fawlty Towers. De bediening in het Oriëntaalse restaurant was wel correct. Het eten was daar smakelijk en de entourage sfeervol.

• 7Vera den Otter27-07-2008

Onpersoonlijk mega-hotel.

Supergroot hotel met luxe uitstraling vlak tegenover vliegveld Cairo. Restaurant, zwembad e.d. prima maar inchecken van onze kleine groep gasten duurde ruim 1,5 uur en verliep chaotisch. Informatie inzake pendelbus naar centrum moeizaam verkregen, ritten duren min. 35 en max 50 minuten, echt veel te ver weg om even down-town of op de bazaar te gaan kijken. Kamer keurig, badkamer uitstekend maar wel heel erg ver lopen door eindeloze gangen. Prima zakenhotel, maar voor de gemiddelde tourist is er helemaal niks te beleven behalve zwemmen en eten.

• 8Dominique16-07-2008

Zeer mooi hotel. Gelegen op nog geen 5 minuten van Cairo Airport. Strenge beveiliging bij de voordeur.(metaaldetectors, x-rays) Maar dit is gebruikelijk. Kamers zeer netjes, van alle gemakken voorzien. Heerlijke boxspring bedden. Room service ook goed. Meerdere restaurants aanwezig. Goed buiten zwembad. Enig minpuntje was het lawaai van de vele bruiloften die er 's avonds georganiseerd werden. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 7ali-hella23-05-2008

heel mooi hotel,lekker eten,schone kamers,maar jammer voor onvriendelijke personen

Gereisd met partner in mei 2008

• 9H. Dries27-04-2008

prachtig hotel met goede faciliteiten. dicht bij het vliegveld. leuke zitgelegenheden met bar in de lobby, 24 uur per etmaal open. drie goede restaurants.

Gereisd met partner in april 2008

Hotel Le Passage info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages