Hotel Le Meridien Pyramids

KinderhotelWeer vandaag23°17°
Hotel Le Meridien Pyramids
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Pyramids voor je op een rij gezet:

45 reviews over Hotel Le Meridien Pyramids in het Nederlands

Een aanrader, lekker eten

Van den heede,
30-10-2018

We zijn met gezin met 3 kids eind oktober geweest. Het eten was heel lekker, kwaliteit eten, super vriendelijk, steeds bereid om te helpen, goed beveiligd,... 1 nadeel :het zwembad was ijskoud.. Het is geen goedkoop hotel, maar zeker voor herhaling vatbaar.. Een aanrader!

Slecht hotel, geld niet waard.

Rianne,
13-8-2017

Dit hotel is ons zwaar tegen gevallen. Gelukkig bleven we hier maar 1 nacht omdat we een excursie deden.

Kamer was slecht, niet goed schoongemaakt, wc die niet doortrok, badscherm zat niet vast waardoor je bijna uit het bad donderde op het toilet.

In de douche ook de doucheslang erg slechte kwaliteit.

Alleen ontbijt in de ochtend gegeten en dit was ook niet goed.

Zou hier nooit meer een kamer boeken.

Pluspunten van het hotel: Zwembad met uitzicht op de piramides.

Fantastisch hotel

Willem en Els
23-10-2011

Le Meridien Pyramids is een absolute topper. Het eten is enorm gevarieerd en gastronomisch te noemen. Je kan in het restaurant zowel binnen als buiten eten. De drank is niet bepaald goedkoop. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De service is gewoonweg super. De cocktails zijn eigenlijk het enige minpunt (wij kregen wel een tweede Mojito van het huis toen we te kennen gaven dat de eerste echt niet goed gemaakt was). De fitnessruimte is ook een lichte tegenvaller. Het hotel telt verder twee zwembaden. Van daaruit heb je een prachtig uitzicht op de piramiden van Gizeh (Cheops en Chefren). De ligging van het hotel is echter niet ideaal, daar het zich relatief ver van het centrum van Cairo bevindt (20 minuten met de taxi).

Mooi luxe hotel vlakbij de piramides

Margret
2-2-2011

3 overnachting in dit mooie schone luxe hotel, kamers groot en schoon met 2 enkele bedden met zitje( bank), badkamer netjes en schoon. Mooi zwembad met bar. Je kan de piramides zien liggen van verschillende kamers. Ligt wel aan drukke rotonde maar daar merk je binnen niks van. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Zelfs personeel om je een eitje te bakken. De mexicaan in het hotel is ook lekker.

Wij zijn hier geweest in 2007, sindsdien er er wel veel veranderd. Maar toen was het al een super hotel, dus zal alleen maar beter geworden zijn!!

Dus een aanrader!!!

Een hotel in renovatie

Reynolt
15-10-2010

Hebben wij weer. Boek je een 14-daagse vakantie aan de rand van Cairo om veel excursies te maken en af en toe de rust te zoeken bij het zwembad van het hotel. HELAAS. Het hotel wordt gerenoveerd. Veel herrie en dat begint al om 6.oo uur. Rustig een beokje lezen aan het zwembad was er voor ons niet bij. Toch verwacht ik dat dit hotel na de renovatie een aanrader wordt. Het zwembad gedeelte wordt uitgebreid, de kamer groter en moderne gamaakt..... maar niet voor ons. Geen kamer met balkon want die hadden ze allemaal onderhanden. Foto's op Zoover zijn verouderd, ik zal er een paar nieuwe plaatsen.

Heerlijk hotel

Astrid
12-10-2010

Met uitzicht op de pyramides, uitstekend hotel met goede restaurants en leuke eetplekjes dichtbij (maar dan moet je wel eerst een paar handelaars van je afslaan)

Goed hotel met mooi uitzicht op pyramides

eskibeau
28-2-2010

Hotel staat zeer dichtbij de pyramides en als je geluk hebt, krijg je een kamer met uitzicht op de pyramides. Kamers zijn goed en personeel vriendelijk. Zowel ontbijt als diner genoeg keus en kwaliteit goed. Is zelfs een bank aanwezig in het hotel.

Nadeel is dat het hotel ver van het centrum ligt, maar dat is geen probleem bij een groepsreis!! Op dit moment wordt het zwembad gerenoveerd, maar de gasten kunnen (gratis) naar een ander dichtbij gelegen 5-sterren hotel gebracht worden om gebruik te maken van dat (zeer mooie) zwembad!

Prima Hotel

Fam. Wismans
22-2-2010

Prima Hotel met veel personeel en keurige, vriendelijke bediening. Aan de voorkant een drukke weg, maar dit is al erg leuk om te bekijken...

Mooi hotel

shirleyvk
11-2-2010

Le Meridien Pyramids is een mooi hotel, met een goede service. Soms is de service zelf iets té veel van het goede. In het toilet beneden staat een vrouwtje al klaar met haar handdoekje en doet ze de kraan voor je open. Uiteraard willen ze hier wat voor hebben zijn ze heel erg blij mee, maar je hebt van te voren meestal al fooi betaald. De kamers zijn best ruim. De kamer heeft ook stoelen, een bank en een tafel. De badkamers zijn prima, schoon in ieder geval. Als je aan de kant van de rotonde zit is het wel wat lawaaiig. Er wordt heel de nacht door getoeterd.

Je kunt er voor kiezen om 's avonds bij het buffet te eten, maar het mexicaanse restaurantje bij de ingang is veel gezelliger!

'S avonds is er ook nog een ritueel van kaarsjes aansteken, erg mooi!

Het zwembad is ook lekker groot, met een leuke barretje erin. Het eten van dat barretje vond ik niet erg lekker.

vlakbij piramides van Gizeh, wel ver uit centrum

Laura en Bram
20-1-2010

net groot hotel. Uitzichtkamers op piramides zijn leuk, maar er is veel smoq dus soms zonde van je extra geld. Bedden heerlijk (kingsize).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Pyramids in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Pyramids zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.