Hotel Le Meridien Heliopolis

We hebben een aantal aanbieders voor Le Meridien Heliopolis voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Meridien Heliopolis in het Nederlands

Was vast ooit heel erg mooi

Fam. Veltkamp
2-4-2010

Dit is een typisch gevalletje vergane glorie. Oud, en midden in de ellende van Cairo. Ik zou hier niet meer voor kiezen !!

Dit hotel is een aanrader

J.Prins
18-5-2008

Dit hotel is een aanrader.

Ontbijt is goed en sávonds kun je er goed eten in de verschillende restaurants.

Geen spectaculair maar wel een fijn hotel, voornamelijk zakenreizigers die hier verblijven maar ook als toerist zit je hier prima. Zoals in alle Meridien,s ook hier zeer goede en vriendelijke service. Shuttle service van en naar de luchthaven en naar het centrum. Klein zwembad met goed buitenrestaurant. Het Marco Polo restaurant ( Frans ) is exclusief en zeer goed. Heb hier diverse malen langere tijd gelogeerd vanwege de hospitality en verblijf hier nu meestal de 1e en de laatste nacht tijdens een verblijf in Cairo om iedereen even gedag te zeggen. Ik wordt steeds met alle egards ontvangen en behandeld en er inmiddels al heel wat vriendschappen aan overgehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Heliopolis in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Heliopolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Meridien Heliopolis scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.