Hotel Hilton Ramses

Meer hotelinfo

18 reviews over Hotel Hilton Ramses

• 8Tiffany13-04-2013

Goed hotel

Wij werden in dit hotel gedropt voor 3 dagen wegens problemen met de vlucht. Omdat wij op ieder moment terug konden vertrekken moesten we in het hotel blijven. Doodsaai dus, niet veel te doen, wel een mooi zwembad op het dak maar met dat het langs een zeer drukke baan ligt is het niet echt aangenaam. Kamers kunnen wel wat vernieuwd worden, de rest van het hotel is zeer luxueus en mooi. Het eten (buffet) is voorzien van voldoende variatie en zeer lekker. Algemeen : een goed hotel, 4 sterren waard, wel een zeer luidruchtige buurt ( maar is overal in Caïro denk ik). Voor mensen die hun reis naar Cairo willen combineren met wat rust zijn de hotels/resorts aan de rand van Caïro eerder aan te raden.

• 7Paul03-08-2011

Een oase van rust in een drukke omgeving

Het gebouw is verouderd net zoals de badkamer. Service is prima. eten is goed.

• 8Maria09-05-2011

UItstekend hotel!

Met ons gezin hebben we een week doorgebracht bij het Ramses Hilton. Uitstekende service, personeel is professioneel en vriendelijk, we logeerden op de 25e verdieping, uitzicht op de pyramides ( bij helder weer). Plussen: in het centrum van Cairo, uitzicht op de Nijl, uitstekende bedden, zeer schoon, goed eten, prettig dakterras met zwembad, lekker om in uit te puffen na de hitte... Minnen: ligt wel aan verkeerswegen, oversteken is echt lastig maar je merkt in de kamer niks van de herrie. Badkamer is wat verouderd, info in het hotel m.b.t. excursies of restaurants is niet objectief.

Extra tips

90% van de taxis hebben gewoon een meter, dus aan laten zetten, hoef je ook niet continu over te onderhandelen.

Ga niet naar de bootrestaurants aan de overkant ( o.a. Le Pacha 1901) duur, niet lekker en alleen voor verveelde poenerige jongens en meisjes met smartphones.

Prima restaurants in centrum, veel goedkoper dan in hotel

Goede bakker tegenover Groppi bij Talaat Harb plein

Met jonge kinderen

• 8Simone03-05-2011

Net hotel

Goed hotel, kamers zijn een beetje gedateerd wel goede bedden. Vanwege de revolutie was er maar 1 restaurant open maar het eten was wel goed. Lokatie was perfect het egyptisch museum is op loopafstand.

• 10saartje24-05-2010

mooi

We zijn hier een week geweest, het was een mooi hotel , maar voor een hilton hotel had ik toch meer verwacht. Het eten was lekker, en de ligging was goed. De kamers waren wel mooi,maar een beetje ouderwets. Het is wel een aanrader om hier naartoe te komen. enkel opletten dat ze je niet in het zak zetten , wij hebben dit meegemaakt.

• 10Richard16-05-2010

In een woord ''geweldig!''

Een prachtig hotel die de naam Ramses Hilton meer dan waard is. Het is een mooi centraal gelegen hotel dicht bij het Egyptisch museum. Alle toeristische plaatsen zijn makkelijk te bereiken met de in overvloed aanwezige taxies. Het eten in het hotel is voortreffelijk en met veel liefde klaar gemaakt, tegenover het hotel in Ramses Center kun je echter veel goedkoper en net zo heerlijk eten bij een Libanees en Italiaans restaurant, voor de mensen die van een vette hap houden is er een Mc Donalds op de 5e etage van Ramses Center. 20 meter vanaf het hotel is een kleine kiosk waar je lekker koel drinken kunt halen. 's nachts kun je bij Ali heerlijke zelfgemaakte broodjes kopen bij het lage muurtje om de hoek bij het Hotel.

Ik heb mijn handen in de Nijl gespoeld en kom dus volgens de Egyptische bevolking zeker nog eens terug!

• 9Wiljan24-03-2010

Prima hotel

Goed en degelijk kwaliteitshotel vlakbij het Nationaal Egyptisch Museum. Heerlijk ontbijt, mooie ruime kamers.

• 8van den Hoven21-06-2009

Een hoog gebouw met heel veel luxe

Dit hotel is een mooi hotel en al vanaf de verte goed te herkennen. Bovenin kun je met helder weer uitzicht hebben op de piramides. Het verkeer voor het hotel is een chaos maar daar merk je in het hotel niets meer van. Hele luxe bedden die zeer groot waren. Het eten was afwisselend en moet zorg klaar gemaakt en dat kon je zien aan de kok die vol passie alles aan het uitleggen was wat hij had klaar gemaakt. Veel te zien in de stad.

• 9Bert Smidt07-05-2009

super hotel

Een kolossaal gebouw met van binnen altijd bedrijvigheid. Vriendelijk personeel met altijd een (glim) lach om de mond. Ontbijt is voortreffelijk en een diner op de 37e verdieping met uitzicht over de Nijl en Caïro is onvergetelijk. Schone kamer. Op de 11e verdieping hadden we door de goede geluidsisolatie totaal geen last van de altijd toeterende automobilisten.

• 9Fam. Gorter18-04-2009

Groot maar uitstekend hotel!

We zijn hier 2 nachten geweest als onderdeel van een rondreis.Een prima hotel waaraan niets ontbreekt. Ruime kamers met heerlijke bedden. erg vriendelijk personeel.het eten was zeer uitgebreid en goed klaargemaakt. kortom een echte aanrader voor een paar dagen Cairo

0 tips over Hotel Hilton Ramses

0 vragen over Hotel Hilton Ramses