Hotel Happy City

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Happy City

• 7harenhen03-11-2012

Prima plek

Goede uitvalsbasis voor je verblijf in Cairo. Wij hadden met zijn 3en een ruime kamer, goede badkamer en het allerleukste: een dakterras met bar, waarbij je uitkijkt over de stad en heerlijk zit. Het ontbijt is goed genoeg!

Met oudere kinderen

• 8Anemoon03-02-2011

Prima hotel, waanzinnig goede ligging!

De ligging van het hotel is geweldig. Op loopafstand van diverse toeristische trekpleisters. De medewerkers zijn buitengewoon vriendelijk. Het ontbijt vond ik matig. Lunch en diner heel goed te doen. Hamburgers waren lekker en Spaghetti Bolgnese ging er ook goed in. De kamers waren niet zo luxe voor westerse begrippen, maar ik vond het goed te doen. Airco deed het goed op onze kamer. Wij hebben er twee keer verbleven en als ik nogmaals naar Caïro zou gaan, zou ik daar weer graag logeren.

• 4A van der Kaaij17-08-2010

geen best begin van de vakantie

Zeer matig ontbijt, oude aico's op de kamers, rommelige entree.Nee,dit was geen best hotel.

• 7Wouter11-08-2010

Geweldige lokatie

Happy City is, voor Egyptische begrippen, een prima hotel op een perfecte locatie. Het ligt in het centrum vlakbij het Egyptische museum. Voor mensen met interesse in de Egyptische cultuur en geschiedenis is Caïro fantastisch, boeit je dit niet dan kun je beter wegblijven. De stad is extreem groot, druk en allesbovenal VIES.

Ik heb het er reuze naar m'n zin gehad en ga zeker nog eens terug (en dan ook naar dit hotel).

Deze reis hebben we gemaakt als onderdeel van een rondreis door Egypte met een touroperator (geen aanrader, waardeloze reisleider)

• 7willem13-12-2009

redelijk

redelijk hotel wel ideaal gelegen in hartje cairo eten niet heel top maar voor paar nachten prima hotel

• 7Rosa Stoop03-03-2009

boven verwachting

Happy City is een eenvoudig maar net hotel met supervriendelijk personeel, zeker voor de kinderen. Alles gaat met een glimlach en ze spreken er heel goed Engels, zodat je duidelijk antwoord krijgt op je vragen. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd en 's avonds kun je gewoon van de menukaart bestellen. Onze vakantie in Egypte kon niet beter beginnen!

Met jonge kinderen

• 7irene Overduin14-12-2008

Goed hotel voor egytische begrippen

Ontbijt goed wel egytisch, juist leuk. Personeel zeer vriendelijk

Douche kop slecht k 401

• 8Lonneke Westerik30-03-2008

Dit hotel maakte deel uit van een rondreis door Egypte. Het is een prima hotel met goede ontbijtfaciliteiten. In de lobby worden flessen water, sappen en frisdranken verkocht tegen schappelijke prijzen. Vanaf het hotel ben je lopend binnen 10 minuten bij het Egyptisch Museum en met een taxi binnen 5 minuten in de Khan-el-Khalili bazaar. Naar de piramides en Memphis ben je met een bus of taxi in ongeveer een half uur/drie kwartier op de plaats van bestemming. Leuk is dat je je, ondanks dat het een miljoenenstad is, eerder in een klein dorp waant. Tegenover het hotel zit een klein bakkertje met heerlijke broodjes en andere zaken die vrijwel 24 uur per dag open is. Leuk detail: vanaf het dak kijk je op de grauwe bovenkanten van de huizen rondom het hotel en daartussen zit 1 balkon met een groene oase. Kortom een prima hotel.

• 5roos05-01-2008

Happy City heeft zijn beste tijd wel gehad. Dat is aan vanalles te merken. Bij binnenkomst is het al een heel gedoe, we krijgen de sleutels en zie mar waar je uitkomt. Bij het zien van de de liften besluiten wij toch maar de trappen te nemen, oef wat een eng ding, maar blijkbaar werkt ie wel. De kamers zijn oud en krap. En, het is er ronduit smoezerig. Toen onze reisgenoten vroeg of ze onze deken voor ons eraf moesten halen omdat het zo vies was, hadden we het helemaal gehad. Het is boven in de buitenlucht was erg leuk, maar je moet toch echt eerst je bestek etc schoonmaken, gelukkig krijg je het drinken in een blikje. Doordat we er maar een half nachtje moesten slapen hadden we er eigenlijk nog wel lol aan, maar khad het er beslist niet langer uit kunnen houden.

• 6roos05-01-2008

0 tips over Hotel Happy City

0 vragen over Hotel Happy City

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats