Hotel Grand Pyramids

• Sauna

20 reviews over Hotel Grand Pyramids

• 7Marc04-05-2012

Goed genoeg voor 2 nachten

Hier twee nachten verbleven tijdens onze Egyptische rondreis. Kamers en hotel meer dan ok. Service nul, eten nul. Het eten was koud en de drank was warm. Niet echt een goede combinatie. Zeker geen 5 sterren waard.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 10Kees22-12-2011

Een mooi hotel in Cairo

Een mooi hotel met veel mogelijkheden in Cairo vriendelijk personeel mooi zwembed en mooie kamers. Goed restaurant

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7H. Grajales Restrepo03-10-2010

Redelijk hoetl.

We zijn hier met een groepsreis geweest. Ligging van het hotel is niet echt geweldig. je ziet in de verte wel de piramides liggen. Goed als uitvalsbasis als je de piramides wilt bezoeken. Eten was redelijk en service vonden wij slecht. Er werd geen alcohol geserveerd, dit gebeurde alleen op een plek in het hotel, dit was een soort pub wat verder niets voorstelde.

Gereisd met partner in september 2008

• 6yvonne13-08-2010

Nooit meer

Het hotel ziet er goed uit maar ligt inderdaad langs een viaduct. Niet dat dit storend was. Maar waar wij ons het meeste aan gestoord hebben was dat we met zijn tweeen moeder en dochter hier op vakantie waren en helemaal niet serieus genomen werden door het personeel. Gingen eten in het leuke tentje bij het zwembad vroegen om een glaasje wijn bij het eten en kregen als antwoord dat hier geen alcohol gedronken mocht worden terwijl naast ons twee mannen bier dronken. 's Avonds inderdaad live music van een zanger maar veel te hard en veel te laat. Is leuk als je tot twee uur 's nachts naar keiharde muziek moet luisterenals je om 3 uur op moet staan om je vlucht op tijd te halen. Dit hotel is voor arabische en egyptische gasten maar zeker niet voor europese gasten. Ook inderdaad op 1 avond twee bruiloften meegemaakt. Leuk om te zien maar niet om te horen tot 2 uur 's nachts. Nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 6Glenn19-06-2010

Goed voor korte periode

Dit hotel was goed genoeg voor onze rondreis doorheen Caïro. Kamers top: zeer ruim en net. Zwembad behoorlijk, maar zeer weinig ligbedden. Service ondermaats, onvriendelijk. Eten was oké, niks speciaals maar goed genoeg.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7Jimmy Lam24-03-2010

Leuk hotel maar kan beter,..

Zijn 5n hier verbleven met een wisselend gevoel. Allereerst ligt het hotel aan de rand van snelweg wat wij ook al van te voren in de recensies hadden gelezen maar hebben dit zeker niet als storend gevonden. Onder deze snelweg nogal wat puin wat een slordige indruk achter laat. Hotel zelf is prima, aardig personeel, goede kamers (schoon). TIP: BOEK NIET EEN UPGRADE naar een piramide uitzicht kamer want deze zijn bijna uit elke kamer te zien en dus zonde geld. Aanwezige restaurants zijn prima en genoeg variatie. Ligging voor een bezoek aan de piramides is ongeveer op 15 minuten lopen, wil je echt naar het centrum dan is de ligging niet ideal. Voor ongeveer 40/50 E-POUND (6 euro) heb je taxi naar het centrum TIP: NEEM GEEN HOTELTAXI (wel voor luchthaven (120EP). Ziekenhuis, supermarkt om de hoek met shopping center in aanbouw. Negatief: geen variatie in muziek bij zwembad, geen gehoor bij klacht, geen animatie, vies binnen zwembad. Alternatief Hotel: Mena House Oberoi (nabij piramides)

Gereisd met partner in maart 2010

• 7Marina03-10-2009

wel oke maar...

We hebben 2x in dit hotel gezeten, aan de start van onze rondreis en aan het einde. Het zijn ruime kamers, die er goed uitzien!Ruim balkon. Zwembad goed. Eten oke, service wel oke, ze doen soms net alsof ze je niet verstaan. Ze houden gewoon geld in als je betaald, dus let op het wisselgeld. Een keer moet kunnen maar je beslist toch zeker zelf of je fooi geeft of niet. Er komen ook egyptische mensen, daar wordt alles voor gedaan, je parasol of bedje wordt nog net niet onder je kont vandaan gehaald. Er zijn ook bruiloften en dan wordt er geen rekening gehouden met de gasten die in het hotel verblijven. Supermarkt in de buurt.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Amber08-07-2009

Prima hotel

Prima hotel we hebben 2 kamers gehad en beide waren netjes en ruim genoeg (beide keren uitzicht op de piramides). Prima hotel om een paar dagen te logeren voor een rondreis. Ik zou er geen volle week gaan zitten.

Naast toeristen logeren er ook veel arabische en egyptische mensen. Vriendelijk personeel dat graag wil helpen.

Enige nadeel is dat om het hotel weinig tot niets te doen is. En er is een zeer groot viaduct in aanbouw. Van de bouw heb je geen overlast maar als het in oktober 2009 klaar is vast wel (lawaai, smog, veel inkijk vanaf het hoge viaduct direct op het zwembad).

Wij vonden het heerlijk om hier rustig bij te komen van onze reis.

Eten was prima. De tent in de tuin wel wat gezelliger en beter dan het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Evelyn & Giovanni03-11-2008

prachtig hotel

Heel mooi hotel, jammer dat ze een viaduct aan het leggen zijn in de straat. Toch geen lawaai te horen van de straat. Lobby 24/24 open, keuzes genoeg om te eten (thai, italiaans, ...) ontbijt verliep iets minder goed (vonden geen kopjes voor koffie en ook kleine lepeltjes waren er niet te vinden). 's avonds rustige sfeer met live zanger aan het zwembad. Turks brood voor tijdens de lunch worden 'smorgens gekneed en afgebakken in een oven in de tuin. Wij hebben geen piramides gezien vanuit ons hotel, dit waarschijnlijk door de smog die boven de stad hangt. De bedouinentent in de tuin erg gezellig, daar kan je ook een waterpijp roken. In het cafeetje ernaast lekkere frietjes gegeten! 's morgens bij het ontbijt: yoghurt van Nestlé en botertjes van Campina! Dit hotel was een perfecte afsluiter op onze 6-daagse cruise!

Gereisd met partner in november 2008

• 7Carolien04-10-2008

Mooi hotel met zicht op pyramide

We kwamen bij toeval in dit hotel terecht. Het is een mooi hotel, ruime kamers met balkon ( we zaten aan de zwembad zijde)met zicht op een pyramide vanuit onze kamer. Ontbijt goed, diner slecht geregeld.Tafels waren nog niet schoon, eten niet warm en de toetjes waren nog van s'middags. Kortom tophotel, eten minder.

Gereisd met partner in oktober 2008

Hotel Grand Pyramids info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages