Hotel Grand Hyatt Cairo

Hotel Grand Hyatt Cairo

7.3Goed

Egypte, Egypte, Cairo

Op vakantie geweest naar Grand Hyatt Cairo?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hyatt Cairo voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

4 reviews over Hotel Grand Hyatt Cairo

• 9peter dubelloy09-04-2008

Een buitengowone ervaring! Unieke ligging, even weg van het zeer drukke en vervuilende verkeer. Vanuit onze kamer(28e verdieping) zicht op de piramides van Gizeh. Avondmaal op de Nijl met de Marquise(hotelboot) is een belevenis. Het zwembad was naar onze normen zelfs te warm. Op wandelafstand van het museum. Om nooit te vergeten !

Gereisd met partner in maart 2008

• 9de clercq pascal18-09-2007

Na het Grand Hyatt in Hong Kong te hebben bezocht kozen we terug voor dezelfde "benaming" zijnde het Grand Hyatt maar ditmaal in Cairo. Wel hebben we geopteerd voor de iets duurdere club-lounge (vanaf de 27ste verdieping) met aparte incheck en club-lounge(exclusief voor dit type van kamers waar je kan ontbijten/iets drinken/ed in een luxe sfeer). Niets dan goed over dit hotel! Vriendelijke bediening/goed eten en jawel: een mooi onderhouden zwembad... Een echte aanrader dus. Wat ook wij een pluspunt vonden was het directe zicht op de pyramiden vanuit onze kamer. Toch iets speciaals. En zoals eerder gezegd in vorige posts moet je je met de "oude" taxi's laten rondbrengen (wel eerst een beetje afdingen op de prijs). Het fenomenale museum ligt maar op 10min. v/h hotel. Wij gaan zeker nog eens terug :-)

Gereisd met partner in september 2007

• 1vreselijk27-07-2007

Service is vreselijk, bedden zijn vreselijk, zwembad is vreselijk vies (algen, kakkerlakken, spinnen) gewoon vreselijk

Alleen gereisd in juli 2007

• 10Ruud24-04-2007

Net terug uit Egypte waar we een week in dit hotel hebben gelogeerd. Wat een geweldig mooi en luxe hotel, het is zijn 5 sterren dik & dubbel waard. En toch weer een verschil met de meeste 5 sterren hotels in bijvoorbeeld Turkije. Dit is echt perfect, aan de Nijl gelegen met een prachtig uitzicht, zeker vanaf de 41e verdieping, geweldig goed eten en een goede uitvalsbasis voor de excursies in de directe omgeving van Caïro. Advies: doe alles met een taxi, goedkoop en meer veilig. Het verkeer in Caïro (16 miljoen inwoners) is verschrikkelijk, dus een auto huren hebben we maar even overgeslagen.

Gereisd in april 2007

Hotel Grand Hyatt Cairo info

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal kamers> 700

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking