7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Flamenco voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Golden Tulip Flamenco in het Nederlands

Geweldige uitvalbasis

krista
18-2-2013

Het hotel is een mooi hotel in een toch wel drukke, diplomaten wijk van Cairo. De service was geweldig! Wij kwamen laat aan en het personeel maakte alsnog een maaltijd klaar. ( de keuken was al 3uur dicht) De taxi's werden speciaal voor ons gebeld en voor zelfs een souveniertje gingen ze alle hoeken en gaten van de wijk af. Aanrader voor een mooie en veilige plek in Cairo.

Gereisd Met vrienden in april 2009

mooi Hotel

Remy
9-12-2010

Stedentrip van een aantal dagen gemaakt. Omdat we ook in el quseir bij Flamenco zijn geweest hele mooie suite gekregen via de manager in el quseir

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2010

Nou...

gab
17-6-2010

Nou, ik verbleef hier 2dagen, vw. een rondreis. maar laat ik het zo zeggen, Het is een fijn hotel, waar je prima in kan vertoefen, eten vond ik redelijk personeel naja misschien klikte het niet maar ik vond ze gewoon ''echt niet aardig!!, enne tja 2dagen vond ik wat kort om een duidelijk oordel te kunnen geven.

ik heb daarna na mijn rondreis 1jaar in Caïro gewoond. dus ik weet veel over Caïro. en de taal. maar het hotel in vergelijking met andere hotels vond ik dat dit hotel beter kon, de plaats vond ik best goed. aangezien je toch vrij centraal ligt. mocht je er heen gaan, is een een tripje over de nijl wel leuk, en grappig ze draaien gezellige muziek. maar goed ik was ook niet met toeristen toen.

Gereisd Alleenreizend in januari 2008

waar voor je geld!!

Elly en Alex
27-4-2010

centraal gelegen hotel, goede keuken (goedkoper dan menig restaurant in de buurt). vooral in de bar bijzonder vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en netjes, ook echt schoon. Vervoer kun je het beste zelf regelen, je hebt voor 20 euro de hele dag de beschikking over een prive chauffeur!!

Gereisd Met vrienden in april 2010

Heel geschikt voor city-trip Cairo

Erik
14-12-2009

Voordelen: vriendelijk personeel (bedelt niet om fooien zoals volgens mij elders het geval is), nette kamers, goed ontbijt (restaurant verder niet geprobeerd overigens). Nadelen: kleine defectjes op de kamer (stop bad, water twee keer kort afgesloten geweest) en veel geluid (zelfs op de 11e verdieping, voornamelijk getoeter en de oproep tot gebed om 5 uur 's ochtends). Voordelen wegen duidelijk op tegen de nadelen, want die gelden volgens mij voor alle hotels in Cairo, zeker tegen deze prijs.

De locatie is goed, maar niet direct bij het centrum. Het eiland Zamalek is een prettige plek om te verblijven, je hoeft er niet bang te zijn in slechte buurten terecht te komen als je van de grote wegen afwijkt. Het centrum is echter goed te voet te bereiken, langs een mooie en veilige route over het eiland en langs de Nijl. Verder kan men met de taxi makkelijk en heel goedkoop overal naar toe. Al met al niet heel dicht bij het centrum, maar wel een goede locatie.

Gereisd Met partner in december 2009

een hotel voor rugzaktoeristen

Rene Beers
24-11-2009

Ik verbleef met mijn vrouw voor een lang weekend in dit hotel. We hadden via internet geboekt. De ligging t.o.v. waar er s'avonds wat te doen is is goed. Het hotel zelf is vies oud en smerig en veel te duur voor wat er geboden wordt. Ik ben eigenaar van een hotel in Griekenland Als ik een low budget vakantie nastreef en met een rugzak zou reizen zou het voor 15 a 20 euro per nacht prima zijn. Dit hotel mag volgens mij de titel van Golden Tulip niet dragen. Ook de Lonely planet die redelijk positief is over dit hotel zit fout (overigens op veel meer punten)

Gereisd Met partner in november 2009

Prima hotel!

S.
8-5-2009

Prima hotel in de wijk Zamalek, lekker rustig tegenover down town. Tip: vraag om een Superior Room met Nijlzicht, deze zijn een stuk beter dan de Standard Rooms qua grootte en meubilair. Je betaalt een paar dollar per nacht meer maar dit is echt de moeite waard. Wij zaten op de 8e etage met een super uitzicht! Ontbijt is prima, personeel vriendelijk.

Gereisd Met partner in april 2009

Typisch stadshotel, niet van onder de indruk

morevish
31-3-2009

Qua lokatie een goede keuze, niet al te ver van de attracties in het centrum en op een half uurtje van de Piramides. Gelegen in de wijk Zamalek, supermarkt om de hoek. Service zozo, zakelijk, niet bijzonder vriendelijk. Kamers erg verlopen, zijn hoognodig aan renovatie toe. Prijs/kwaliteit-verhouding is daardoor ongunstig, ik denk dat je voor wat Euro's meer in een hogere categorie terecht kunt. Ontbijt is redelijk goed en uitgebreid, overige maaltijden hebben we elders genoten. Als je wilt is er een Pizzahut en Mac om de hoek, aardig is een restaurantje een honderdtal meter verderop, prettig gelegen in een tuin, ik geloof dat het Five Bells heet of zo.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2009

mooi hotel met mooie kamer en trage lift

ines
9-1-2009

net terug van weekje flamenco resort. we hebben de raad van vorige beoordeler gevolgd, en kamer met ontbijt geboekt. dit was voor egypte echt ok.de obers zegden wel god morning, maar soms inderdaad was er een zure ober bij. we boekten bij sunjets en volgens onze papier mochten we het visum kopen aan 15usd of gebruik maken an de agent - 18euro- om wachttijden te voorkome. deze verplichtte ons, onder bedreiging van ons niet nr het hotel te voeren om aan hen 18euro te betalen.Morgen zend ik hen een mail om hier een oplossing voor te vinden en voor volgende keren in egypte!!!!een goede raad: geloof geen enkele egyptenaar of doe het tegenovergestelde vzn wat ze zeggen, ze vertelden zelfs dat he railway museum niet meer bestond.alle trips met taxi/metro/te voet gedaan en lichspel bij barrys, wat verder dan de pizzahut op de 1ste verd. volg je alles gratis en hoef je geen tickets te kopen.betaalden gemiddeld 7pondjes nr centrum.kosjeri kost14 pond bij aboutarek,maar betaal geen 40 -7 per pers

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

Mooi hotel maar slecht personeel!

Melvin
25-9-2008

Het hotel is redelijk knap van binnen. Het was voor een hotel in een stad zelfs goed. Het ziet er mooi uit en het is typisch arabisch met een westers tintje.

De service is helaas slecht! Vooral in het restaurant was de service dramatisch. De obers konden geen hoi of welkom zeggen. Ze zeiden zelfs niks. Geen enkele emotie naar de gasten. Het eten zelf was ook niet lekker en vaak koud. Het is vervelend dat we niet zelf mochten kieze van een menu. Je kreeg wat op je bordje en als je het niet lust dan heb je dus pech. Erg jammer want hierdoor is de uiteindelijke beoordeling laag.

Een tip: Ga vooral niet eten in het hotel en kies voor een van de vele restaurantjes. Let er dan wel op dat je niet kan worden. Een Mc Donalds of Pizzahut zit aan de overkant.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Flamenco in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Flamenco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.