Hostel Dahab

Hostel Dahab

5.5Voldoende

Egypte, Egypte, Cairo

Op vakantie geweest naar Dahab?

5.5Voldoende

Hostel info

Meer hostel info

2 reviews over Hostel Dahab

• 6denisedahrs06-04-2011

Mooie locatie maar erg vies/slecht onderhouden!

Wij hebben met een groep van 3 begeleiders en 12 kinderen (leeftijd 14-16) een week in dit hotel geslapen. Het hotel ligt op een prachtige locatie, midden in het centrum van Cairo om de hoek van het bekende Taghirplein. Het is op de 7e verdieping (er is wel een (zeer oude!) lift) en heeft een heel groot dakterras. De kamers zijn erg basic, er staat alleen een bed en verder niks. Het gemeenschappelijke sanitair is erg smerig en in zeer verouderde staat. Het personeel is wel heel vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 5Favier22-04-2010

nooit meer

Dit is zonder meer het het beroerdste hostel waar we ooit overnacht hebben. We hadden de luxe kamer met eigen wc en douche geboekt 15 euro de kamer was wel ok maar enorm smerig zowel lichtknopjes, beddengoed en badhok. We zijn wel wat gewend maar dit sloeg alles. Ik weet wel dat het voor backpackers is maar dan kan het nog wel schoon zijn. Er is in 4 dagen niemand in onze kamer geweest er waren ook geen handdoeken en wc papier. We zouden ook worden afgehaald van vliegveld nou dat kan je vergeten toen we belden zei hij neem maar een taxi ik betaal hem wel nou dat moet nog gebeuren.

Gereisd met partner in maart 2010

Hostel Dahab info