7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Barcelo Cairo Pyramids voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Barcelo Cairo Pyramids in het Nederlands

Prima hotel met veiligheid voorop!

Miriam Duif
21-7-2018

Prima hotel! Wij zijn eerst een week in Hurghada geweest en daarna 3 nachten in dit hotel in Cairo. Bij aankomst stond er bij de deur een detectiepoortje en een scan voor je bagage. Er was permanent bewaking aanwezig. Kamer zijn ruim en schoon. Ontbijt en avondeten waren uitvoerig en goed. Het zwembad was heerlijk en we konden ook handdoeken gebruiken. Heerlijk na een dagje Cairo even een duik nemen. Er logeerde zowel westerse mensen als Arabieren en Afrikanen. Dat ging allemaal prima samen. Cairo zelf is druk en vies. Je hoort voortdurend auto's toeteren ook vanuit je hotel kamer. Wij waren onder de indruk van alle prachtige bezienswaardigheden (piramides, moskee's etc) maar ook van de viezigheid, (op veel plekken zag je bergen afval) en armoede. Cairo is echt een wereldstad en totaal anders dan Europese steden!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima!

Andrea Stehouwer
19-10-2012

Uitstekende plek! Vriendelijk en behulpzaam personeel, ook gewoon gezellig.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

personeel is niet te vertrouwen

Geenen
18-3-2011

Positief : Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker zoook het avondeten. Negatief : het personeel neemt hun eigen fooi op de afrekening van je consumptie. dit was ook het geval bij de afrekening aan de receptie. er valt niet te onderhandelen, zij hebben gelijk. het zwembad is mooi maar totaal niet verwarmd zoals aangegeven in de brochure.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Anita
14-1-2011

Prima hotel, grote schone kamer. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ook het eten in het restaurant op het dak was uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jan 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Anita
14-1-2011

We zijn 2 nachten in dit hotel geweest tijdens onze 'Sfinxreis" van TO . Grote, schone kamer. Een uitgebreid ontbijt en ook het eten in het restaurant op het dak was heel goed. Van de andere faciliteiten in het hotel hebben we geen gebruik gemaakt omdat we een druk programma hadden. Een raam openzetten in Cairo is geen goed idee ivm de luchtverontreiniging en het getoeter van het verkeer wat ook 's nachts doorgaat.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Klantvriendelijk, kindvriendelijk en prettig hotel

Groeneveld
31-10-2010

Ons verblijf in dit hotel (4 dagen, 5 nachten) is zeer goed bevallen. Ook de ligging van dit hotel is ons heel goed bevallen; het was mijn derde bezoek aan Cairo, maar dit hotel is mij ook qua ligging het best bevallen: de wijk was heel prettig/rustig om in te verblijven en je kon er rustig de buurt bekijken/rondlopen zonder te worden lastiggevallen (zoals dat in het centrum en sommige andere wijken van Cairo wel het geval is). Voor een bezoek aan de piramides was de ligging ook heel handig en een taxi naar het centrum of naar het egyptisch museum e.d. kost je slechts 15 à 20 egyptische pond (ongeveer 2 euro).

We hadden een mooie, ruime , comfortabele kamer en ook het ontbijtbuffet, de sfeer, de service, het zwembad enz. waren prima.

Wij bevelen dit hotel van harte aan; dit hotel is een hele aangename basis voor een verblijf in het hectische/indrukwekkende Cairo.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2010

Uitstekend hotel in een druk Caïro

Frank Engel
11-4-2010

Hotel Barcelò is zijn sterren absoluut waard. Vriendelijk personeel.De kamers zijn niet al te groot maar zijn functioneel ingericht. Kamers worden goed schoongemaakt. Het ontbijt is uitgebreid. Op de eerste verdieping is een (klein) zwembad. M.b.t. alcolholische drankjes ben je aangewezen tot de hotels, in de omgeving is geen biertje/wijntje te koop.Het hotel ligt aan een zeer drukke (winkel)straat waar 24 uur het verkeer aanwezig is.Oversteken is op eigen risico.De beveiliging is goed. Wij zijn vier dagen in het hotel geweest. Cairo is geen mooie stad maar er is wel veel te zien.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 11 2010 17:36:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Cairo Pyramids in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Cairo Pyramids zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.