Hotel Amarante Royal Gardens

2007

Heerlijk hotel

Simeon
18-10-2007

Heerlijk hotel. CAiro is zo'n drukke stad, maar het hotel ligt in een klein straatje waar je volledig tot je rust komt na het maken van de excursies. Service en eten zijn uitstekend en ook de kamers zijn prima. Kan het hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2007

Dit is het vroegere Sheraton Royal Gardens. Het hotel ligt in een zijstraat van de drukke boulevards tussen Cairo en Gizeh. Op loopafstand veel leven, maar de echte bezienswaardigheden liggen te ver om te lopen. Met de taxi is alles goed te doen en niet duur.

Het hotel zelf is werkelijk een oase midden in de drukke stad. Alle kamers hebben uitzicht op het binnenterrein, waar echte rust heerst. Hier liggen het prachtige zwembad, drie restaurants (die niet altijd allemaal open zijn) en een mooie palmentuin met terras. Echt een goede plek om tot rust te komen na de hectische toestanden van het stadsleven.

De kamers zijn klassiek ingericht en ruim. Het schoonmaken kan beter, maar het is er zeker schoon genoeg, zeker voor Egyptische begrippen.

Ik kan dit hotel zeker aanbevelen: het is spotgoedkoop naar onze maatstaven en biedt alle comfort die je wenst!

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amarante Royal Gardens in Cairo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amarante Royal Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.