vakanties Cairo

Reviews over Cairo

Een aanrader, lekker eten

Van den heede,
    30-10-2018

We zijn met gezin met 3 kids eind oktober geweest. Het eten was heel lekker, kwaliteit eten, super vriendelijk, steeds bereid om te helpen, goed beveiligd,... 1 nadeel :het zwembad was ijskoud.. Het is geen goedkoop hotel, maar zeker voor herhaling vatbaar.. Een aanrader!

Chrisien,
    12-7-2018

Heerlijk eten en kingsize bedden.

Geweldig personeel.!!

een Arabisch sprookje

Ingrid,
    25-9-2016

Een mooiere locatie kun je niet vinden. Vanuit het zwembad of het restaurant kijk je zo op de piramides! Drijvend op je rug in het zwembad mijmeren over een cultuur van duizenden jaren geleden. En over de koningen en princessen die hier honderd jaar geleden kwamen toen dit grand hotel net geopend was. De kamers zijn gemoderniseerd, het eten is nog steeds goed. Een geweldige ervaring.

Simpelweg geweldig!

Gerard van der Ree,
    22-8-2014

Ons verblijf is mamayous was onvergetelijk. Het appartement is ruim, mooi ingericht en helemaal compleet (iedere kamer airco, wifi. satteliet-tv, zelfs een wasmachine). Het ligt in een heel veilige omgeving in een buitenwijk van de stad, wat koeler en rustiger is dan downtown.

Wat mamayous echt fantastisch maakt is Youssef, de gids. Hij nam ons oversl mee naar toe in zijn moderne schone auto (met airco, heel fijn. Youssef kent alle plekjes, van de publiekstrekkers tot aan klassieke theehuisjes en marktjes waar nooit toeristen komen. Hij zorgt altijd dat je veilig bent, onderhandelt goede prijzen voor je, heeft een heel goed gevoel voor humor, en is goudeerlijk. Hij kent overal in de stad winkeltjes, uitstapjes, en restaurants waar de service goed is en je niet wordt afgezet. Met andere woorden, hij zorgt er voor dat je je veilig kunt voelen en geen zorgen hoeft te hebben voor oplichterij, zodat je optimaal van je vakantie kunt genieten. Op deze manier is Cairo een fantastisch feest!

Fantastische plek

Rietje,
    3-2-2014

Accomodatie ligt in een uitstekende, moderne en zeer veilige buurt met vele terrasjes en restaurants op loopafstand.

Cairo scoort een 8,8 uit 10, op basis van 148 reviews