Sorteren

Reviews over Cairo

Hot, impressive, busy!

dutchboy
    7-1-2015

Samen met veertig jongeren van de organisatie World Servants gewerkt aan een bouwproject voor arme gezinnen. De toeristische uitstapjes waren indrukwekkend, van drukke, chaotische, maar sfeervolle marktjes tot uiteraard de zeer indrukwekkende pyramides. Een reis om nooit te vergeten!

Cairo is fantastisch

Gerard van der Ree
    22-8-2014

Chaotisch, druk, lawaaierig, en warm. Maar wat zijn de mensen vriendelijk! Van Burka tot buikdanser leven samen in een hele prettige mengelmoes. Er is ongelooflijk veel te zien, niiet alles is mooi, maar het heeft een karakteristieke atmosfeer waar je heel snel verliefd op wordt. Echt een stad om van te houden!,

Een stad die leeft!

Els
    27-1-2014

Een stap in het verleden, zowel de vijftiger jaren als 3000 jaar terug. Fascinerend!

erg rommelig

crisje
    18-1-2014

maar je moet hier wel een keer geweest zijn

Cairo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 147 reviews