Reviews over Bahariya

vriendelijke sfeer

marlies,
    10-8-2008

de eigenaar Herr Peter heeft een goede naam bij de nederlanders die in egypte wonen

Een mooi hotel met mooie schone huisjes en heel erg Een Je

Ina van Prooijen v/d Valk,
    14-11-2007

Een mooi hotel met mooie schone huisjes en heel erg vriendelijk personeel. Een geweldig hotspring bad. Je word heel hartelijk verwelkomt door de eigenaar of zijn moeder. Er word een feestavond georganiseerd geweldig.Het eten is voortreffelijk.

Geweldige vakantie gehad hier

Chantal,
    31-1-2007

Geweldige vakantie gehad hier. Ik was zo slim geweest om het hotel en de vlucht los te boeken. Eerst gekeken wat een goed hotel is en vervolgens zelf contact opgenomen. Dat mijn vriend Arabisch spreekt heeft daar natuurlijk wel bij geholpen ;)

Daarna heb ik zelf een retourtje geboekt. Hierdoor was ik nog ongeveer 150 Euro goedkoper uit dan de goedkoopste aanbieding die ik heb gezien.

Hotel was uitstekend, goede service en lekker eten. Een echte aanrader!

simpel hotel 15 kamers, douche en toilet aanwezig, douche

karin,
    26-3-2006

simpel hotel 15 kamers, douche en toilet aanwezig, douche lekte wel en

het water was bruin. ontbijt en diner waren prima maar simpel, verwacht geen

buffet! prima hotel om 1 nacht te overnachten

Keurig en gezellig hotel

Irene,
    13-3-2004

Keurig en gezellig hotel. De mensen die daar werken zijn zo gastvrij en vriendelijk, geen moeite is ze teveel! Heb vanuit dit hotel een prachtige 3 daagse safaritrip gemaakt de zwarte en witte woestijn in! Was ook geweldig goed verzorgd.

Bahariya scoort een 8,5 uit 10, op basis van 8 reviews