Bahariya

Vakantie in Bahariya

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bahariya

Reviews over Bahariya

• 10Anita K18-02-2013

Wonderful!

A must see. If you are going to Egypt, I would recommend starting here.

december 2012

• 8ann brown12-11-2012

White Desert exceptional

Traditional Bedouin parties in the oasis are great but the desert is much, much better. Loved the hot springs in the oasis. Interesting culture.

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9MIEKE15-02-2012

BEAUIFUL DESERT SURROUNDINGS.

Great start for visiting the black and white desert, see the Golden Mask, the tomb of Alexander the Great and visit the old town of Bahariya where time seems to have stood still!

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 7Uta Wolfenstädter15-10-2007

Bawiti, Hauptstadt, freizvolle Oase,für Ausflüge ganz- u.halbtags in die Umgebung. Landschaftlich reizvoll, Fundort v.Dinosauriern,Erzgewinnung, Salzseen, Schwarze + Weiße Wüste, Riesige Sand- Dünen, geschichtsträchtige Gegend, Museum m.Mumien + Gräber, Heiße Quellen zum Baden, Moskitos bei Sonnenuntergang, kaum Taxis, Hotel Desert Safari Home, Badry Khouzam, kleines Hotel Ortseingang rechts v. Cairo, Zimmer mit/o. AC, sauber, fließend heißes/kaltes Wasser, Bad/WC, preiswert - verhandelbar, wunderschöner Innhof mit Garten zum Relaxen, Organisiert Trips überall hin, Essen Durchschnitt, Internet

• 3Cultuur
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in april 2007

• 8karin18-03-2006

het is hier heel mooi, veel landbouw en wij hebben niets van het toeristme gemerkt. We hebben overnacht in het Golden Valley hotel. dit waren kleine huisjes, kamer was aardig op oase niveau dan he. de douche lekte en het water was er bruin, maar dat kun je ook verwachten met al dat zand. het ontbijt en diner waren ook prima, wel weer op oase niveau dus verwacht geen buffetten.

• 9Omgeving

Gereisd in maart 2006

• 9Richard31-10-2005

Hierbij wil ik zeggen dat bahariya een mooi dorp is. 400 km ten zuidwesten van cairo. rust rust en rust een vriend van me werd zo gefasineerd ervan dat hij een stuk grond heeft gekocht in dat dorp waar hij een soort hotelletje laat opbouwen. Deze kerst (2005)gaan we met 11 man een zwembad aanleggen incl. betegelen en verder dingen die we kunnen uitoefenen drukke boel dus

vriendelijke groeten Richard

Gereisd in oktober 2005

• 8Ilona Lina24-10-2004

Voor woestijn-begrippen een zeer mooi hotel. Prachtige wandschilderingen, en met liefde onderhouden. Goede kok, lekker eten. Helaas geen zwembad en sanitair standaard. Er schijnt airo te komen...Ins Allah (als Allah het wil....) maar goed toeven voor paar daagjes. Zeker goed hotel als uitvalsbasis voor de woestijn.

• 8Omgeving

Gereisd in oktober 2004

• 9Johan13-03-2004

Een geweldige uitvalsbasis naar de westelijke woestijn. Wij verbleven in het Oasis Panorama Hotel en hebben van daaruit een geweldige tocht van twee dagen gemaakt. De bevolking van Bahariya is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Je bent in een hele andere wereld waar je echt even weg bent uit alle hectiek van ons westerse bestaan.

• 9Cultuur

Gereisd in maart 2004