Hotel Pyramisa Isis Island Aswan

Hotel Pyramisa Isis Island Aswan

4.8Matig

Egypte, Egypte, Aswan

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramisa Isis Island Aswan voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

79 reviews over Hotel Pyramisa Isis Island Aswan

• 10monique.dekker04-01-2011

Geweldig hotel, zeer luxe voor een all inn. Personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar, buffet gevarieerd en voor elk wat wils. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Nijl, echt helemaal af.

Gereisd met partner in december 2010

• 8VincentJJ02-11-2010

Prachtig gelegen top hotel

1 nacht hier geweest, dus slechts een beperkte indruk. Eigenlijk niets op aan te merken. Hoewel we als een echtpaar daar waren hadden we apparte bedden...

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8Suzan06-08-2010

Prima

Prima hotel. Ruime, schone kamer. Mooie ligging op het eilandje. 24 uur per dag gaat er (om de 10 minuten) een bootje van het hotel (gratis) naar het centrum en vice versa.

Zijn er 1 nachtje verbleven. Omdat we heel vroeg weer weg moesten, hebben we geen gebruik kunnen maken van het ontbijtbuffet. Kregen daarom een lunchbox mee met allerlei lekkere dingen erin. Ook kregen we per persoon nog een flesje mineraalwater mee.

Dit hotel (en Aswan) is een aanrader. Aangezien Aswan klein is, zouden wij niet langer dan 1 weekje blijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10truus.groot22-07-2010

Prachtig!!

Groot en luxe! Echt vakantie. Je moet met een bootje naar het eiland waarop het hotel staat. Buffet (onbijt/diner) super uitgebreid. Kamers netjes, met balkon. Mooie zwembaden en rustige terasjes om op te relaxen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• 8r roos24-05-2010

onbeschrijfelijk mooi gelegen middenin de Nijl

Dit hotel is slechts bereikbaar met een veerbootje vanaf de stad Aswan. Je stapt hierdoor figuurlijk een andere wereld binnen. Als je in het buitenzwembad bent zieje de zeilboten geruisloos voorbij varen en hoor je de geiten en de moskee vanaf de oevers:tijdloos genieten

Gereisd met vrienden in mei 2005

• 8Fam. Groeneveld28-03-2010

Mooi en klantvriendelijk hotel op een eilandje.

Dit hotel is ons werkelijk veel beter bevallen dan het Isis hotel in Luxor. Hier weet men wat service is en alles gaat er ook vriendelijker en stijlvoller aan toe. Ook vonden wij Aswan als bestemming veel prettiger dan Luxor, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Wij waren hier in een rustige periode; er waren zelfs niet veel andere gasten. De ligging is prachtig, de kamer was mooi en netjes en de maaltijden waren echt heel uitgebreid en prima verzorgd. Bij vragen en/of speciale verzoeken deed men echt zijn uiterste best en dit alles ook op een een nette en hartelijke manier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Gerard de Haan25-02-2010

Prettige omgeving

Het hotel ligt enigszins geisoleerd; je moet er met een boot heen en als je aan wal wilt idem; het hotel is dus meer een rustoord; ik zou zeggen 4 sterren naar Europese begrippen;

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8H. Timmerman21-02-2010

Schitterende ligging, redelijk hotel

Een mooiere locatie is moeilijk in te denken, maar kies dan wel een kamer met uitzicht op de onbebouwde oever van de Nijl (en dan liefst de bovenste etage). Het hotel zelf is redelijk: duidelijk vergane glorie met wat afgetrapte kamers. Het restaurant is groot en zonder sfeer, en het eten stelt weinig voor. Het Italiaanse restaurant is een veel leukere plek om te eten, maar de kwaliteit is ook niet om over naar huis te schrijven. Voor de korte tijd dat je er zit tijdens een Egypte-rondreis is dit hotel echter al met al wel de beste optie in Aswan, ook al moet je dan met een bootje naar het centrum varen.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Laura en Bram20-01-2010

paradijseilandje!

Hotelkamer prima. Ligging geweldig! Echt een luxe gevoel zo'n eiland alleen voor de hotelgasten. 2 super zwembaden met poolbars. Echt een luxe droom paradijseilandje!!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9Hans van den Brule10-01-2010

Paradijs in bijzondere stad

het is een prachtig hotel ,met verzorgde kamers. Door zijn ligging wat ver van het centrum is het toch een half uur lopen naar het stadshart. Dat is overigens best leuk.

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Pyramisa Isis Island Aswan info