Hotel Pyramisa Isis Island Aswan

Hotel Pyramisa Isis Island Aswan

4.8Matig

Egypte, Egypte, Aswan

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Pyramisa Isis Island Aswan voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

79 reviews over Hotel Pyramisa Isis Island Aswan

• 8lievens tom10-08-2012

prachtig gelegen hotel

goed hotel, mooi gelegen op zijn eigen eiland in de nijl, zeer romantische plaatsjes te ontdekken als je van de geplaveide wandelwegen durft weg te gaan, ga zeker nog terug

Alleen gereisd in mei 2010

• 8mikey_104-08-2012

Deftig hotel.

We zijn voor de 2 keer naar hotel geweest. Een zeer groot hotel, een apart kader, kan je niet vergelijken met Luxor. Om naar het hotel te gaan moet je een boot nemen (van het hotel, gratis), is gezellig, 1 minpunt, soms moet men 10 min wachten voor de boot vertrekt. Het is echt zeeeer kalm in het hotel. Het hotel doet zijn best om aan de wensen van de klanten te voldoen, maar dit is zeker niet makkelijk als ze zo weinig volk is (dit is niet de fout van het hotel, maar van de politieke situatie in Egypte). enkele minpunten: Ontbijt kan veel beter. (zeer slecht brood) (en zoveel kost een brood ook niet in Egypte) Het avondeten, er was geen buffet (is ook niet mogelijk met zoweinig volk) er was een menu (1soep keuze uit 2 vg en 2 hg, 1 ng), eten was redelijk tot goed. (geen airco in restaurant). We hadden gevraagd om muziek te hebben bij avondeten (er was zeer weinig volkis) de eerste keer hebben ze muziek opgezet daarna niet meer. jammer. Personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Robert Sidler01-08-2012

Goed voor lichaam en geest.

Dit hotel gelegen op een paradijselijk eiland met gratis bootverbinding laat je met de service ,personeelvriendelijkheid,kwaliteit ,zonder zorgen echt genieten met welness en 2 zwembaden. De tijd vliegt voorbij met een dagelijkse wandeling langs Egypte s mooiste corniche.

Alleen gereisd in juni 2012

• 8jurgen rydant03-04-2012

mooi gelegen hotel

mooi gelegen hotel op een eilandje in aswan. het zwembad was inderdaat zeer koud,het eten was lekker en warm en variatie was er ook ,lekkere na gerechten . zeer vriendelijk personeel evenals de general maneger. het bier was in het begin wa aan de warme kant en eens we dat vermelde stond er elke avond bij het diner een ijs emmer met 3 flesje bier in. personeel doet echt alles om het naar u zin te hebben. geen animatie en voor ons was het echt wel te rustig. maar wij waren zeeeer tevreden over dit hotel. nette kamer die dagelijks gekuist wordt .

Gereisd met partner in maart 2012

• 2Duchateau Frans27-03-2012

Slechte ervaringen

Slecht hotel, verouderde kamers met versleten bedden, en dito badkamer zeer beperkt ontbijt met enkel groenten en 1 soort kaas. Middag- en avondmaal, zeer beperkt en bijna altijd koud. sporten onmogelijk volledig verouderd, zwemmen onmogelijk temp. water 8° zetels aan het zwembad volledig verouderd. Personeel wel vriendelijk. Op 10 dagen 3 x zelfde eten, geen keuze, all in zeer beperkt om 10,00 uur stop. Dit is een kleine 3 en GEEN 5

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Nollet Lutgarde16-01-2012

geweldig

het was een geweldige meevaller toen wij in Isis Island aankwamen na het veel te drukke Luxor zeer rustige omgeving heel vriendelijk personeel er was hen niets teveel en het eten was ook goed.Van daar kan je ook enkele uitstappen doen zoals de botanische tuin mooi om te zien alleen spijtig dat er rond deze tijd zo weinig bloemen in bloei stonden.De transver vanuit Luxor is gratis je moet het wel ter plaatse zelf boeken.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Willem23-10-2011

Goed hotel

Het is een ruim hotel, gelegen op het "Groene Eiland" en bereikbaar via een motorboot die elke 15 minuten gratis van het eiland naar de oever (centrum) vaart en omgekeerd. Onze kamer had een prachtig uitzicht op de Nijl. Er kan ook in een bungalow van het hotel verbleven worden, een beetje te vergelijken met Sun Parks, maar door de rustige periode was het aantal gasten beperkt en werden deze bungalows bijgevolg niet gebruikt. Buiten zijn er twee zwembaden. Het eten was lekker en gevarieerd. Op het personeel en de service is niets aan te merken. We werden goed bediend. Voor onze vroege trip naar Aboe Simbel werd er een zogenaamde "Breakfast Box" samengesteld met daarin heel wat lekkers en drinken voor onderweg. Dit hotel is een echte aanrader, uitgenomen de Egyptische witte en rode wijn die er geschonken wordt! :-)

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10PATRICK EN BRIGITTE10-09-2011

Een mooie vakantie!!!!

Hotel Pyramisa Isis Island Aswan is echt een topper! Alles verzorgd tot in de puntjes. Receptie heel vriendelijk, Security aanwezig met de glimlach voor de vakantiegangers, kamers elke dag tot in de puntjes verzorgd, vriendelijke bediening aan het zwembad, personeel bar, lunch, middagmaal, avondmaal, iedereen even hoffelijk, behulpzaam. Lekker gevarieerd eten, echt een verwennerij!! Veel te beleven buiten het hotel en een ruim aanbod van excursies-goed georganiseerd. Veel over de cultuur bijgeleerd. Egypte is echt de moeite waard!!! Prachtige reis!!!

Gereisd met partner in april 2009

• 9G.J. Rik05-06-2011

Het hotel is een echte aanrader.

Wij zijn hier eerder een aantal keren geweest. Was dan goed, maar tegenwoordig ben je echt iemand waar naar geluisterd wordt. Wij deden een suggestie voor een z.g dieethoek met aandacht voor voeding voor diabetici. Na een paar dagen was dit georganiseerd en functioneerde het. Als er redelijk uitvoerbare wensen zijn wordt hier naar geluisterd. Ook probeert men uit te zoeken waar men de gast een plezier kan doen. Voor een full five star hotel zijn diensten als b.v. wasgoed erg goedkoop. Dat scheelt met de reisbagage, zeker als je 30 dagen daar verblijft.

Gereisd met partner in april 2011

• 8Lida25-01-2011

voor rust en stilte moet u hier wezen

Een waar rustoord. De meeste gasten 60plus. Geen animatie en heerlijk rustig bij het zwembad(verwarmd) Eten redelijk tot goed.(geen overdaad) Voor 1 week een goed hotel,dan heb je Aswan wel gezien. Zeker de moeite waard:koptisch kerk-Nubisch museum alles op loopafstand.

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel Pyramisa Isis Island Aswan info