Géén boekingskosten
EgypteEgypteAswanHotels AswanHotel Pyramisa Isis Island Aswan

Pyramisa Isis Island Aswan

EgypteEgypteAswan

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pyramisa Isis Island Aswan voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 75 reviews
+152/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 75 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Jungle Aqua Park

€ 606

75 Reviews over Pyramisa Isis Island Aswan

• 4Louis29-12-2019

Absoluut vergane glorie met hooguit 2 sterren

Bij aankomst 's nachts kon men mijn reservering niet vinden, na een uur wachten kreeg ik een tijdelijke kamer De volgende ochtend hadden ze de reservering wel gevonden, dus verhuisd naar een andere kamer. Weg geweest en bij terugkomst had de receptie mijn sleutel niet. Ik zou hem niet ingeleverd hebben, zou nog op de kamer liggen. Via reserve sleutel op de kamer en na tien minuten werd mijn sleutel gebracht Volgende dag, 's morgens koud water, geklaagd, eerst maar ontbeten pas tegen elf uur warm water. Volgende dag weer geen warm water. Andere kamer geëist. Weer verhuisd. Volgende dag weer geen warm water. Weer geklaagd, weer verhuisd Wordt eentonig.,maar weer geen warm water water. Inmiddels met iedereen die dacht dat hij wat voorstelde gesproken en gedreigd. Het probleem was al drie weken bekend, maar de technische man was op vakantie. Dit heeft mij meer dan een week ellende opgeleverd.

• 5Louis13-01-2019

Ik was gewaarschuwd en kom hier nooit meer

kom al een aantal jaren in dit hotel,het management is steeds slechter, om dat er een nieuwe manager is heb ik het toch weer geprobeerd. Helaas vond deze het nodig om een renovatie door te voeren in de drukste periode. 's morgens om 7:30 werd begonnen met boren hakken zagen enz. dus uitslapen tijdens de vakantie gaat niet, net zo min aal een siësta houden. Er wordt niet een vleugel afgesloten maar een etage, dus alle kamers in een vleugel hebben overlast, inclusief de lounge waar ook alles nog beter hoorbaar is. De oude kamer zijn redelijk, het onderhoud is redelijk, de netheid is redelijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. 5 sterren is dit hotel absoluut niet waard 3 is meer dan voldoende.

• 9Hansen Lutgarde05-11-2017

Zo mooi dat het moeilijk is om weg te gaan!

Alleen al de reis naar dit op een eiland gelegen hotel is een belevenis. Er is een veerpontje dat bij het hotel hoort, en dat vaart op en af naar de stad Aswan dat aan de oostoever van de hier zeer brede Nijl is gelegen. Na tien minuten sta je op het eiland voor een prachtig, ook naar West-Europese maatstaven, vijf-sterren-hotel omgeven door schitterende tuinen met allerlei tropische planten, bomen en struiken. Omringd door waterpartijen betreed je de geheel in marmer uitgevoerde foyer van het hotel dat van alle gemakken is voorzien. Het zeer vriendelijke personeel, van receptie tot kamermeisje, laat je aan niets ontbreken. Wij waren er op all-inclusive-basis. Zowel ontbijt-, lunch-, als dinerbuffet zijn uiterst goed verzorgd, met tal van extra's en ruime tegemoetkoming aan bijzondere wensen. Regelmatig wordt er ook buiten gegeten op het hoog gelegen terras, dat uitziet op het Nijldal. De prima verzorgde, luxueuze kamers bieden overal een schitterende blik op de tuinen, de omliggende eilanden, de Nijl of de stad Aswan, ofwel een combinatie daarvan. Je kunt er heerlijk wandelen. Er zijn meerdere zeer mooi gelegen zwembaden waarbij en waarin het heerlijk toeven is, terwijl een ober een bijzonder (all-inclusive) drankje serveert. Het enige probleem van dit hotel is dat het er zo goed is, en zo mooi gelegen bovendien, dat je de neiging hebt om niet meer terug te varen naar de Nijloever om nog iets meer van Egypte te gaan zien. Overigens waren we hier in maart 2017, een heerlijke tijd, volop zomer, maar ook niet weer te warm. Verder waanden we ons overal bijzonder veilig. De verhouding prijs/ kwaliteit van dit hotel is meer dan uitstekend, en kan eigenlijk niet beter.

• 9Lea01-09-2017

Rest and peace in a beautiful environment

Big advantage is the situation of the hotel on a private island with a big and beautiful garden. Large and comfortable rooms with good cleaning service and room service. Almost all the rooms have Nile view and big part of the rooms have been renovated. They have a beautiful restaurant with very good food.You find 2 swimming pools with good service and the possibility to eat at the pool. A specially the manager Mr Fekri but also all of the staff is very friendly and helpful

• 9Rita Schilde06-05-2017

Een fantastisch eiland mooi rustig super service

Ter plaatse kan je zelf een kamer vragen met zicht op de nijl. Wij vroegen een kamer met zonsopgang een uniek zicht . Ook heb je de keuze tussen buiten eten of in de airco. Het eten is zeer lekker en het personeel doet er alles aan voor een perfecte bediening.We kregen een gerenoveerde kamer en de renovatie is eindelijk gestart want wij komen in dit hotel al vele jaren. Vooral de service aan het zwembad wens ik te benadrukken.

• 9Verstraete Renaat17-04-2017

Telkens een plezier om terug te keren

Voor de 8ste keer opnieuw teruggekeerd naar Aswan. Het is telkens opnieuw thuiskomen. Zeer rustige ligging. Manager M Fekri en zijn staf doen er alles aan om de toeristen te behagen. Van "onrust" is er geen sprake. Het hotel is sinds verleden jaar gestart met renovatie. Reeds 140 Kamers zijn afgewerkt met nieuw bedmeubilair, TV en modern bad. Twee zeer verzorgde zwembaden en een prachtige bloementuin maken het geheel compleet. Niet vergeten dat het daar zeer warm is, maar het blijft groen. Iedere avond ook genieten van een mooie zonsondergang over de woestijn. Het restaurant serveert lekker eten. Het ontbijt heeft een overdadige "zoete hoek" en met de beperkte mogelijkheden van kip, rund en vis kunnen de koks zeer lekker eten aanbieden Om naar de Corniche te gaan biedt het hotel een gratis boot aan, telkens om de 15 a 20 minuten. Mensen zijn zeer vriendelijk. Natuurlijk dringen ze aan voor een bootreisje of feluka of koetstocht. Wat wil je de toeristen zijn hun bron van inkomsten.

• 8Piet en Jantje Reijm15-06-2013

geweldige plek in de winter maar gaat achteruit .

Geweldig hotel , de ligging perfect , op een eiland , met het bootje heen en weer is leuk , heel vriendelijk personeel , goede kamers , je moet wel zeggen wat er schoon gemaakt moet worden , eten kan veel beter , zijn er 4 keer geweest , maar gaat achteruit , dat is jammer , dat komt dat er weinig toeristen komen de afgelopen jaren , door de cricis ,ze zijn daar niet blij mee , wij waren met Belgiese vrienden , en veel bezocht , dat is met de taxi heel goed te doen , altijd mooi weer geweldig , zijn ook in Luxor Pyramyse hotel geweest , en hebben daar vrienden aan de westbank , eten ermee , geweldige ervaring , wij houden van Egypte , gaan ieder jaar 3 keer , Piet en Jantje

• 9Anneke17-04-2013

Prima Ontstress-adres

In 1999 logeerden wij voor het eerst in dit heerlijke hotel en sindsdien komen we er elk jaar bijtanken. Het hotel staat op een privé eiland dus geen last van lastige lieden. Aan alle kanten een schitterend uitzicht op de Nijl, de Sahara, Elephantine en Aswan. Wat ons het meest bevalt is de rust op het eiland, relaxt aan het grote zwembad liggen, de mooie tuin enerzijds. Anderzijds het vriendelijke, goedlachse, behulpzame personeel. De kamers zijn prima; goede bedden, genoeg kastruimte, uitgebreide badkamers en goed schoon. Het eten is ook prima, gegeven de plaatselijke mogelijkheden. Mensen mopperen nogal eens op het eten, maar vergeten dan dat a) Egypte geen varkens(vlees) heeft en dus een beperkter menu heeft en b) dat de temperatuur altijd hoog is, dus dat het eten daarom goed doorgekookt/gebakken/etc. moet worden om bacteriën te voorkomen waar je ziek van zou kunnen worden. Afijn... Het is niet voor niets dat wij er al 14 jaar lang terugkeren. We kijken al uit naar volgend jaar.

• 9Bruno07-02-2013

Naar Afrikaanse normen zeer goed

Wij verbleven hier 3 nachten na 4 nachten Pyramisa Isis Luxor. We hadden hier een heel leuk verblijf. De site (eiland) is prachtig , het eten van het beste wat ik ooit in Afrika op mijn bord gehad heb. We hadden een bungalow in de tuin omdat er die dagen een congres was in het hotel en die was wat minder. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 7van wassenhove01-12-2012

eten moet beter

net terug van aswan hotel oke personeel echt wel vriendelijk maar eten moet echt wel beter gaan veel klanten verliezen daardoor

Hotel Pyramisa Isis Island Aswan info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters