Hotel Mövenpick Elephantine Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Elephantine Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mövenpick Elephantine Resort in het Nederlands

• 9Tania, Eddy 04-10-2011

Prachtig hotel op eiland in Nijl

Hotel Movenpick in Aswan heeft alles om je te verwennen, mooie grote en verzorgde kamers, een uniek zwembad waarbij je het gevoel hebt in de Nijl te zwemmen. 'S avonds een drankje op de 13de verdieping met een uniek uitzicht over Aswan, de botanische tuin en de woestijn grenzend aan de Nijl. Enig minpuntje was de Airco in het restaurant die te koud stond.

7Eten
    8Kamers
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

• 10Mostafa30-05-2011

Mooi gelegen en rustig vriendelijke omgeving

Geen commentaar nodig. Alles is goed. Service vriendelijk en heel attent. Het eten heel goed verzorgd. Sanitair erg schoon. Echt 5 sterren hotel in Egypte.

10Ligging

Met vrienden

• 9vera18-10-2009

na 5 jaar Egypte, beste hotel voor ons!

Schitterend hotel op eilandje in de Nijl. 24u/24u gratis overzetbootje. Eten zeer gevarieerd en altijd vers! Enorm vriendelijk en hulpvaardig personeel. De kamers en het ganse hotel waren kraaknet. Echt een aanrader!

10Kamers

• 9Annette Rik-Schols16-03-2009

Fantastische plek

Eigenlijk is het moeilijk om in woorden uit te drukken hoe mijn man en ik over dit hotel denken. Het voldoet in werkelijk alle opzichten aan onze wensen. Het enige minpuntje zijn de vliegen, maar dat is dan het wolkje aan een verder heldere hemel. Het personeel heeft er werkelijk alles aan gedaan om deze vakantie tot een groot succes te maken. Zo fijn hebben we het gehad dat we gelijk voor eind oktober opnieuw geboekt hebben.

10Kamers

• 9beth20-01-2008

na 26 x in egypte verbleven te hebben(hilton-sheraton-st.georges movenpick luxor & sheraton alexandrië & vele in hurghada en sharm... &pyramisaeiland ) was dit het beste verblijf vnl.eten was super. Kamer mmet nylzicht prachtig en uitermate net, zeer vriendelijk personeel-vlotte bootservice en zeer vriendelijk personeel.Negatief:werken aan de gang

1 tip over Hotel Mövenpick Elephantine Resort

• Tania, Eddy , 04-10-2011

Vaar met een originele Feloek naar het hotel.

0 vragen over Hotel Mövenpick Elephantine Resort

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan
    • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Zwitsers
    • Aantal cafés> 10

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats