7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Memnon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Memnon in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit

paul hofstee
5-1-2009

Prima budget-hotel.Kamers zijn schoon en sanitair werkt goed.Keurig verzorgd(eenvoudig) ontbijt. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken.Ondanks dat er verbouwd wordt,heb je daar geen last van.Jammer dat de lift niet werkte,maar dat zou zsm verholpen worden.

Gereisd Met partner in december 2008
2008

Memnon is waar voor je geld

Hilda Groothuis
17-12-2008

De entree zit aan de achterkant van het hotel en geeft daarom een shabby indruk. Helaas was men met een verbouwing bezig: Kamers worden gerenoveerd and dakterras wordt verbouwd. Wij betaalden daarom maar 10 Euro per nacht. Kies een kamer aan de achterkant vsn het hotel ivm geluidsoverlast van de weg. Iets wat absoluut geweldig was, is het uitzicht op de Nijl vanaf het dakterras, die is vele malen beter dan vanuit Luxor. Kortom voor een low budget reis door Egypte, is dit hotel op hostel niveau de moeite waard.

Gereisd Met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Memnon in Aswan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Memnon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.