Hotel Isis Corniche

6.7Voldoende

12 reviews over Hotel Isis Corniche

• 4Mieke15-02-2012

waardeloos hotel!!

Dit hotel ligt aan een drukke weg, zodat er van slapen weinig komt. Als je een raam open doet, lig je wakker van het verkeer. Doe je het raam dicht en de airco aan, dan slaap je niet door de herrie die het ding maakt. Ontbijt heel matig. Bediening niet te zien. Het enige aardige is het zwembad vanwaar je een leuk uitzicht hebt over de Nijl. Ik raad dit hotel aan NIEMAND aan. Heb het ook doorgegeven aan onze touroperator en hoop dat hij hier niemand meer heen laat gaan. Jammer, onze laatste dagen een beetje verknald door dit onderkomen.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8Martine30-07-2011

lekker rustig en mooi

Mooi complex! Vanuit het zwembad heb je uitzich op de nijl. Het is er lekker rustig. De kamers zijn prima ingericht en ruim en het eten is er goed. Het doet denk ik vooral relaxt aan omdat het allemaal aaneengeschakelde huisjes zijn. Het personeel is verder vriendelijk en niet echt opdringerig. Vanuit het hotel loop je zo de boulevard op.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9Lex en Maria15-03-2011

Heerlijk rustpunt tijdens rondreis

Isis Corniche ligt heel gunstig gelegen vlakbij het centrum van Aswan, tussen de (drukke) boulevard en de Nijl. Het is een complex met kamers in bugalowstijl in een mooie tuin met een leuk zwembad. Wellicht hebben de kamers aan de straatzijde wat last van het straatlawaai, maar wij hadden een rustige kamer met terras in de tuin. Het ontbijt was zeer uitgebreid en ook het diner was goed, op het terras aan de Nijl. De service was prima. Toen ik een avond niet fit was, kwam een ober mij op eigen initiatief een pot thee brengen in mijn kamer. Wij verbleven hier drie nachten tijdens een individuele (georganiseerde) rondreis aan het eind van het hoogseizoen (april). Mogelijk dat het er daarom niet zo druk was. Wij vonden het hotel een heerlijke rustpunt tijdens het drukke reisprogramma. Aan te bevelen.

Gereisd met partner in april 2010

• 8adanjaschellekens17-05-2009

TIP!

Omdat we hier maar 1 nacht verbleven, trokken we ons van onderstaande beschrijvingen niets aan. Wij hebben een super verblijf gehad. Hadden 4 huisjes aan het zwembad, met inderdaad wat verouderde maar schone badkamer. Kluisje aanwezig op de kamer. Dit hotel ligt van de weg af naar beneden aan de Nijl met goed onderhouden tuinen en paden. Aan het zwembad een bar, en aan de Nijl een mooi terras, waar je ook overdekt kan zitten. Het ontbijt is goed en erg uitgebreid. Van onvriendelijke mensen hebben wij niets gemerkt. Misschien dat een tip helpt? Zeker de foto's bekijken!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 5e17-11-2008

hotel gaat achteruit.

Ik was er in 1998 al een keer geweest. Het hotel is wel achteruit gegaan in 10 jaar tijd. De ontbijtzaal is mooi en het ontbijt goed helaas zijn de bagage jongens niet zo netjes onze tas werd gesloopt en mijn zakmes is uit een afgesloten kamer verdwenen.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 3Angélique de Bruin10-04-2006

1 nacht zal wel oké zijn, omdat je het dan waarschijnlijk niet merkt.Je bent moe van de rondreis enz.Maar wij waren hier een week.Wij hebben heel veel ervaring met reizen en met allerlei soorten hotels van 0 tot 5 sterren, maar dit hotel is echt niet leuk.Vieze kamer, geen 2-persoonsbed,muggen door gat in plafond.Klein ijskoud zwembad,de zwembadstoelen zakken bijna in elkaar. Het personeel spreekt slecht Engels,laat je heel lang wachten of je moet hun steeds roepen of zelf de kaart halen en zijn niet echt hartelijk. Wij zijn in veel arabische landen geweest en hebben daar zeer hartelijke mensen ontmoet, maar in Aswan zijn we tot nu toe de meest oneerlijke, hebberige en opdringerige mensen tegen gekomen.Ook erg vervelend tegen vrouwen,ik voelde me echt een lustobject.Het meest opvallende was nog wel dat in de reisgids bij dit hotel,foto's staan van een ander luxer 5 sterren hotel.

Gereisd in april 2006

• 9annemiek27-01-2006

een geweldig hotel! Je waant je in een vakantiepark met kleine-geschakelde-huisjes. Maar door de begroeiing ene de ligging zie je alleen schone paden en groen. Voor je: de Nijl, achter je de boulevard, je bent direct in de stad. Heel prettig, vriendelijk personeel. Van je dagelijkse schone handdoeken maken ze prachtige kunstwerken: krokodillen, zwanen enz.

Gereisd in januari 2006

• 8J. Wennink02-01-2006

Dit laagbouwcomples ligt direct aan de Nijl, met een zwembad (verboden na 18.oo uur 's avonds). Voor mensen die geen lawaai van anderen willen horen een uitstekende plek: het hotel bestaat uit aan elkaar geschakelde bungalowtjes. Zorg dat je bij het zwembad zit en niet bij de disco-boot. Goed beveiligde toegang. Weliswaar aan de weg, maar je hebt er weinig last van, en je zit zo in de souk! Vlakbij leuke restaurantjes aan de Nijl. Mijn favoriete hotel in Aswan! J. Wennink - Amsterdam

Gereisd met partner in januari 2005

• 8Geert Levels26-11-2005

Niks mis mee, goede bediening. Dagelijks bloemen op bed. Telefoneren naar nederland is erg duur vanuit hotel Wij waren er in 2001

Gereisd in november 2005

Hotel Isis Corniche info