Al Minya

We hebben een aantal aanbieders voor Al Minya voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Al Minya voor je op een rij gezet:

Reviews over Al Minya

Bijzonder hotel mooi uitzicht dakterras

Salimoon,
    8-8-2011

Vorige maand hebben wij in het Atlas Zamalek gelogeerd. In Cairo. Al Minya klopt niet. Keuring hotel met zwembad op het dak. Heerlijk gegeten in het restaurant, eveneens op het dak met prachtig uitzicht over de sportvelden en Zamalek.

Wel uitkijken met jonge kinderen op het dak!

Prijs ongeveer 350 pond per kamer per nacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

prachtig gelegen resort

ale,
    29-4-2011

Prima hotel met uitstekende faciliteiten. De kamers bevinden zich in blokken van 2 verdiepingen. De kamers zijn ruim en prima ingericht. Keurig netjes. Altijd uitzicht op het zwembad met daarachter de Nijl. Het zwembad is fraai. Je krijgt er ligstoelen en handdoeken. Er is een ruimte diningroom. Het buffet is rijk voorzien. Daarnaast is een restaurant, dat open en ruim is. Het resort ligt lager dan de weg er langs, waardoor je weinig geluid van de weg hoort. Wel is er vlakbij een moskee. Om kwart over 4 begint de oproep tot gebed heel luid. Naast de toegang van het resort is een pinautomaat. Je kunt een code voor wifi krijgen bij de receptie.

Kortom, een aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2011