Egypte

Reviews over accommodaties in Egypte

Voor de rest een aanrader! 8.5/10

Henky,
    16-4-2019

Geen rechtstreekse mogelijk tot snorkelen vanaf het hotelstrand. Je bent genoodzaakt om het stukje strand af te stappen naar het stuk strand van het naastgelegen Hotel. De reden daarvoor is het prachtige rif !

Gereisd met partner in februari 2019

lekker ontspannen vakantie, zonnig warm, snorkelen

Ella Schimmer,
    16-4-2019

5 sterren hotel, goede personeel die altijd en Vriendelijk is en voor je klaar staat. Mooi strand met steiger, is goed vertoeven hier. Echt een aanrader. Lekker rustig. en een verwarmd zwembad. Alleen bij het zwembad vonden wij de muziek te HARD staan, teveel decibel. Natuurlijk mag er wel muziek zijn, maar kan wat zachter !! Wil je meer rust dan ga je aan de voorkant van het hotel, daar zijn ook 2 zwembaden, ook voor kleine kinderen en daar is het rustig, toen wij er in maart waren. Er zijn ook wel andere buitenlanders, meer van Ukraine-Russen, vinden wij luidruchtig en brutaal. Wij zijn van Nederland, dus eerst naar Oostende Belgie gereden en vandaar gevlogen naar Charm el Sheikh, omdat er in Nederland niet zoveel mogelijk vliegtuig vertrek wordt geboden. Jaren geleden gingen wij ieder jaar naar Sharm el Sheikh, een mooi snorkelgebied, maar vanwege incidenten was het vliegverkeer toen vanuit Nederland stop gezet, maar nu is het okay.

Gereisd met partner in maart 2019

Elizabeth de Jong,
    15-4-2019

Fantastisch resort. Voor de 5e keer geweest en ga in oktober weer terug. Zwembad heel mooi gerenoveerd. Personeel echt geweldig. Bij zwembad (Abdo) bij poolbar (o.a. Walid en Mina) heerlijke zelf verzonnen cocktails en in restaurant geweldig eten met voldoende keus. Kamers iets ouderwets maar wel heel schoon. Medewerkers bij receptie en de mannen van de koffers ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Animatie echt geweldig. Joo, Boogie, Ufo bedankt voor jullie inzet om vakantie extra leuk te maken. Tot oktober allemaal

Gereisd alleenreizend in maart 2019
    The Hotel Management., Hotel Manager, 17-4-2019

Beste Elizabeth de Jong, Wij zijn erg blij te lezen dat u uitermate heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij willen u dan ook hartelijk danken voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat wij u snel nogmaals kunnen verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groeten, Het hotel management

Prima verblijf

M&W,
    15-4-2019

Prima hotel. Voor Egyptische standaarden luxe hotel. Eten is prima, maar niet spectaculair. Al met al prettig verblijf

Gereisd met partner in maart 2019

Super hotel

Zusjes Van Gompel,
    15-4-2019

Zalig eten, goeie service, overal WiFi (zelfs op strand), toffe animatoren, vriendelijk personeel, ... Kortom: heerlijke luilekker vakantie

Gereisd met vrienden in april 2019
    Geboekt bijneckermann.nl
    The Hotel Management., Hotel Manager, 17-4-2019

Beste Zusjes Van Gompel, Wij willen u bedanken voor het positieve commentaar over ons resort. Wij zijn erg blij dat u heeft genoten bij ons. Wij hopen dat wij u snel nog eens kunnen verwelkomen in uw "tweede thuis" Met vriendelijke groeten, Het hotel management