Puerto Ayora

Puerto Ayora

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Ayora voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto Ayora

• 8Conny07-11-2012

naar het Darwin Centrum

Puerto Ayoro is gelegen op DantaCruz eiland, 1 van de Galapagos eilanden. Het meest interessante hier is het Charles Darwin Research Station, hier wordt geprobeerd om de bedreigde ruezenschildpadden te fokken. Bekendste inwoner is Lonesome George maar helaas het wil maar niet lukken om nageslacht van hem te krijgen. In Puerto Ayoro vind je verder restaurantjes, winkeltjes en een internetcafe.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Maurizio07-03-2011

Il paradiso in terra!!

Un viaggio che mantiene tutte le promesse! Se ami la confusione stai lontano dalle Isole Galapagos, ma se ami la natura e in particolare gli animali selvatici...beh allora sei nel posto giusto! Ho fatto tutti i bagni insieme alle otarie e alle testuggini e a volte anche con i mansueti pescicani pinna bianca... murene, polipi, mante e razze, pesci multicolori di ogni tipo e anche con gli iguana marini. Ah, dimenticavo i delfini e i mini pinguini... Insomma uno sballo naturale!! Portatevi la macchina fotografica subacquea perche' poi gli amici non ci crederanno ai vostri racconti!!!

• 10Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 10Bart07-10-2010

Galapagos, echt alles wat ik er van verwacht had!

de Galapagos eilanden waar Darwin zijn evolutietheorie onderzocht is voor mij absoluut één van de meest bijzondere plekjes op aarde!! Ik als dierenliefhebber heb hier mijn hart kunnen ophalen! Zoveel moois als daar op dat kleine stukje aarde te vinden is vind je nergens! Zelf heb ik de eilanden: San Cristobal, Sante Fé, Seymour Norte, Bartelomé, Espanola, Floreana en Santa Cruz bezocht. Ieder eiland heeft iets unieks te bieden en je kunt geen eiland vergelijken.

Ik zal een video plaatsen waar je een impressie krijgt op welk eiland je welke dieren kunt vinden!

Zelf heb ik de reis vanuit Quito geregeld, vele malen goedkoper dan vanuit Nederland, maar je moet er wel de tijd voor nemen! Reken op minstens $ 1000 voor een reis van ca. 7 dagen op een boot. (tweepersoonskajuit)

Voor vragen kunnen jullie mij een bericht sturen, ik help graag met info!

• 10Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2004

• 8M.W.20-09-2010

Privaturlaub

Kenne die Inseln seit über 20 Jahren und komme immer wieder gerne hierher zurück.

• 9Sfeer in stad
    • 8Cultuur

december 2008

• 8Monica09-01-2009

Leuk plaatsje

Wij zijn twee dagen in Puerta Ayora geweest en vonden het een leuk plaatsje alhoewel je voor de echte 'wildlife' wel op pad moet of eigenlijk beter naar een ander eiland. Er zijn veel restaurantjes en barretjes en je kunt er zeehonden en zeeleguanen zien. Het Darwin-center ligt net naast het centrum en hier kun je twee uurtjes vermaken. Naast het Darwin-centrum ligt een redelijk strandje, de beste uit de omgeving.

• 8Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Wille Lea07-12-2007

droomreis, bijna een sprookje. Natuur ongelooflijk prachtig. In deze periode zijn de avonden fris, dus extra trui meenemen. Mensen supervriendelijk. Hotel Sol y Mar meer dan een aanrader.

• 9Cultuur

Gereisd met familie in november 2007

• 8mo14-04-2004

net terug en hetwas er super. wildirect weer terug.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur