Reviews over accommodaties in Galapagos

Excelente lugar. Agradable y cómodo. Recomendable.

Javier Sánchez
    18-7-2017

La estancia fue muy satisfactoria. El jardín es muy agradable y la habitación confortable. Buen trato y buena relación calidad/precio.

Leuk hotel met vriendelijk personeel

Cee
    30-4-2016

Mooie ligging, supervriendelijk personeel, dakterras met hot tub en zonnebedden. Ontbijt oké, zoals overal op de Galapagos.

Nieuw geopend hotel

Francis van Jette
    14-4-2014

Nieuw geopend hotel. Heel modern van inrichting. Gelegen op een kleine 200 meter van het strand. Ruime kamers met airconditioning. Heel behulpzaam personeel. Geen mogelijkheid tot ontbijt. Gratis wifi in de kamers.

Dit "hotel" behoort anno 2006 tot een van de betere op het

Arjan
    24-10-2006

Dit "hotel" behoort anno 2006 tot een van de betere accomodaties op isla isabela.

Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad. Het is gelegen direct aan het strand. Goede keuken en vriendelijk en behulpzaam personeel.