Lodge Yurapamba Jungle Resort

Lodge Yurapamba Jungle Resort
9,3

3 reviews over Lodge Yurapamba Jungle Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

zeker om er weer naar terug te gaan.

leon, 30-6-2010

Het verblijven in Yurapamba maakte onze vakantie tot een succes. We wilde graag de jungle zien maar niet tussen de kakkerlakken zitten. De eigenaar is ook erg vriendelijk en heeft ons erg geholpen met de toers die we hebben genomen.

Het is zeker een aanrader.

Fantastische plek gaan we zeker terug

Corrie, 17-5-2010

Yurapamba jungle resort is een fantastische mooir plek vlak bij alle activiteiten van de jungle. Schone kamers en een lekker ontbijt. Echt een aanrader, we hebben ons hier goed vermaakt.

Heel erg mooi!

Niels Oremus, 23-10-2009

Beetje bijdehante eigenaar Martijn, maar wel erg gezellig ook. En hij verzorgd je goed! Ressort is erg schoon en mooi en ligt net buiten het centrum van Tena. Taxi om er te komen kost 1 USD, reken uit je winst met de huidige koers ;-).

Mijn vrouw en ik voelden ons meteen thuis en zouden er zo weer langs gaan. Er is veel te doen in de omgeving en Martijn neemt er de tijd voor om het je allemaal uit te leggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Yurapamba Jungle Resort in Tena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Yurapamba Jungle Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Yurapamba Jungle Resort scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.