Santa Cruz (Galapagos)

Santa Cruz (Galapagos)

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Cruz (Galapagos) voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Cruz (Galapagos)

• 8Rijkeboer25-11-2018

Mooi land

Mooi land ik ging er heen om in een kerk te trouwen heb veel fam daar het eten is goed niet duur altyd zon

• 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Justin de Pagter23-11-2018

Adembenemende natuur

Voor een vrijwilligersproject ben ik drie weken naar de Santa Cruz, Galapagoseilanden, geweest. Naast een opdracht bij de Charles Darwin Foundation heb ik ook veel van de Galapagoseilanden zelf kunnen ontdekken. Wat het meeste indruk heeft gemaakt zijn de dieren. Fantastische zee- en landschildpadden, haaien, roggen, vogels, zee-en landleguanen, etc. Ik heb het meest genoten van de zeeleeuwen. Hier moet je soms overheen stappen (vooral op Isabella) om je weg te kunnen vervolgen. Toen we gingen snorkelen bij Bartelomé kwamen deze diertjes, nieuwsgierig als dat ze zijn, met ons spelen. Wij vonden het minstens net zo leuk als zij! Net zo speels als honden volgen ze je en genieten van je enthousiasme. Niet zoals met dolfijnen die worden getraind. Hier vind je de natuur in haar puurste vorm.

• 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juli 2018

• 8Ploni02-11-2018

Geweldig

Heerlijk tijd gehad! Veel gezien. Ben verliefd geworden op die schattige Zee leguanen.

• 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9zonbog05-09-2015

Galapagos subliem

De Galapagos zijn schitterende eilanden. Wat een geweldige natuur! Zwemmen met zeeleeuwen en bijna kunnen aanraken van prachtige vogels als bijvoorbeeld de blauwvoetgent. Te veel om op te noemen.

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Conny07-11-2012

1 van de Galapagos eilanden

Santa Cruz is 1 van de Galapagos eilanden en je kunt er redelijk wat doen. Zo vind je er het Charles Darwin Research Station met zijn fokprogramma voor reuzenschildpadden en kun je er ook reuzenschildpadden in het wild tegen komen. Verder vind je er veel mooie vogels, ondermeer de Darwinvink.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 10Ron Straver18-05-2012

het blijft een droom om daar te zijn

geweldig zo mooi, de natuur , re rondleidingen , schitterend gewoon

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in februari 2011

• 10Bart01-05-2011

Veel te doen op Santa Cruz

Op Santa Cruz kun je de grootste landschildpadsoort ter wereld zien. Echt niet te geloven dat die langzame dieren zo groot kunnen worden! Je kunt een wandeling maken door een echte Lava Tube (tunnel) Hier stroomde vroeger de lava door en onder hoge druk van aardgas is de buis leeggedrukt en kun je er nu in wandelen! Fantastisch! In het Charles Darwin centre kun je alle schildpad en leguaansoorten bekijken. Hier word onderzoek gedaan en vind je uitleg over alle diersoorten, het ontstaan over de eilanden etc etc. Ook kun je hier Lonely George zien.. Hij is laatste in zijn soort... Arme stakker... Echt een geweldig eiland waar ook nog een kleine havenplaats is.

Alleen gereisd in juli 2007

• 10broost03-10-2010

Geweldig!

op een zeilcruise van eiland naar eiland! geweldig! allerlei soorten dieren die gewoon blijven liggen als je langsloopt en die geen enkele angst hebben. zwemmen tussen de haaien en zeeleeuwen en met enorme schildpadden is wel een heel bijzondere beleving.

• 9Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2003

• 10Chrisje08-06-2010

De Galapagos zijn geweldig

Wij zijn 8 dagen met de Letty onderweg geweest. De boot is prima, je bent er met max. 20 mensen en je gaat dus met 10 mensen en een gids aan land (normaal is 16 mensen per gids). Het personeel is heel hulpvaardig en profesioneel. De Galapagos zijn in een woord geweldig!

Gereisd met partner in juni 2009

• 7VReddy19-04-2010

topper

Vooral voor het Charles Darwin gebouw komen er veel toeristen naar Santa cruz, je kan er dan het opvangcentrum bezoeken en zelfs old George kan je met een bezoek vereren. Het is wel een mooi eiland met een gezellig stadje met winkeltjes en bar/restaurants + een mooie haven.

• 7Omgeving

Gereisd met vrienden in april 2010