Hotel Montecarlo

Hotel Montecarlo

Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Montecarlo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Montecarlo in het Nederlands

goed hotel

Conny
16-4-2012

Het hotel is rustig gelegen, heeft goede kamers en een restaurant. Dat restaurant ligt wel in een andere straat, om de hoek. Maar het eten is er lekker en dus is het niet erg dat je even voor naar buiten moet.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montecarlo in Riobamba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montecarlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.