Hotel Hosteria Abraspungo

Hotel Hosteria Abraspungo

Kleine hotelsWeer vandaag16°

We hebben een aantal aanbieders voor Hosteria Abraspungo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hosteria Abraspungo in het Nederlands

echte topper

VReddy
19-4-2010

Eigenlijk is het een hacienda die een beetje verbouwd is. Echt prachtig, mooie kamers, mooie tuin, eetzaal en bar niets dan lof. Misschien ontbrak er een safe op de kamer.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 19 2010 14:10:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hosteria Abraspungo in Riobamba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hosteria Abraspungo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.