Hotel Sheraton

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sheraton in het Nederlands

Zakelijk

Net Hotel

Watzegje
16-10-2010

Eisten helaas elke dag $100 borg en gaan daarin zover dat indien de gast niet op de kamer is hij buitengesloten wordt. Prachtig uitzicht over de stad vanuit de Gym. Voor de rest ook prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton in Quito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.