Appartement Cotococha Lodge

Appartement Cotococha Lodge

9.2Fenomenaal

Ecuador, Ecuador, Quito

Op vakantie geweest naar Cotococha Lodge?

9.2Fenomenaal

• 8.8Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Cotococha Lodge

• 9fam_klaver19-10-2012

Fantastische plek!

Cotococha Amazone lodge nabij rivier Napo ligt in het vochtige en dichtbegroeide oerwoud. Het huisje staat op palen, er is geen stroom en in de plaats van ramen zitten alleen horren tegen het ongedierte . 'S nachts heerlijke oerwoud geluiden! 'S avonds is alles verlicht met fakkels en olielampjes.Prachtig om mee te maken!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 9Afke Zijlstra20-07-2010

Mooie locatie en prima accommodatie

Tijdens onze rondreis door Ecuador zijn wij hier twee nachten gebleven. Een prachtige "hut" op palen, aan de rivier. Eveneens een prachtig uitzicht. Het feit dat je hier geen electriciteit hebt, past helemaal bij het plaatje. De olielampjes maken het een knus geheel. Het ontbijt is eenvoudig en de buffetten 's avonds zijn ook niet echt uitgebreid. Toch denk ik dat er voor ieder wel wat tussen zit. De excursies zijn veelzijdig. Helaas konden wij geen tubbing doen (met autobanden op de rivier) omdat het te hard geregend had en de rivier te wild was. Kamer wel goed inspecteren op ongedierte, want dat is er genoeg. Wat wil je ook, midden in het regenwoud. ;)

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Johan en Henny Wels01-09-2009

Geweldige lodge

Tijdens onze rondreis door Ecuador hebben wij 3 dagen in Cotococha lodge gelogeerd. Kunnen niet anders zeggen dan dat wij het super gehad hebben. Kamer met balkon aan de kant van de rivier, geweldig uitzicht. Inderdaad geen electriciteit in de kamer en het park, maar wel overal olielampjes die volledig bij de sfeer van deze plek passen. Goed eten, prima gidsen en zeer behulpzaam en belangstellend personeel. Goede excursies waarbij rekening gehouden wordt met de wensen van de gast. Een aanrader en voor ons zeker een plek om nog eens, en dan wat langer, te bezoeken

Gereisd met partner in juni 2009

• 10daisy12-07-2008

een echte meevaller!!!

We zijn in 2006 in Cotococha geweest en het was een feeerieke bestemming !De cabañas zijn uitermate mooi ingericht ,de natuur is er op zijn mooist en de service is uitzonderlijk !Die mensen proberen écht van je vakantie iets onvergetelijks te maken !De Rio Napo paseert vlakbij en een tocht op ie rivier is een kwestie van afspreken aan de receptie ,alles is voorhanden en hun leven in de natuur word uitvoerig uitgelegd . De gids Elias is echt lief en maakt het iedereen naar zijn zin !Ook vreemde dieren zijn alom aanwezig en worden in hun natuurlijke biotoop een ware bezienswaarigheid. Een échte aanrader dus voor wie het leven in het amazonewoud eens wil meemaken

Gereisd met vrienden in juli 2006

Appartement Cotococha Lodge info