Appartement Cotococha Lodge

Meer appartementinfo

6 reviews over Appartement Cotococha Lodge

• 9fam_klaver19-10-2012

Fantastische plek!

Cotococha Amazone lodge nabij rivier Napo ligt in het vochtige en dichtbegroeide oerwoud. Het huisje staat op palen, er is geen stroom en in de plaats van ramen zitten alleen horren tegen het ongedierte . 'S nachts heerlijke oerwoud geluiden! 'S avonds is alles verlicht met fakkels en olielampjes.Prachtig om mee te maken!

Met vrienden

• 9Afke Zijlstra20-07-2010

Mooie locatie en prima accommodatie

Tijdens onze rondreis door Ecuador zijn wij hier twee nachten gebleven. Een prachtige "hut" op palen, aan de rivier. Eveneens een prachtig uitzicht. Het feit dat je hier geen electriciteit hebt, past helemaal bij het plaatje. De olielampjes maken het een knus geheel. Het ontbijt is eenvoudig en de buffetten 's avonds zijn ook niet echt uitgebreid. Toch denk ik dat er voor ieder wel wat tussen zit. De excursies zijn veelzijdig. Helaas konden wij geen tubbing doen (met autobanden op de rivier) omdat het te hard geregend had en de rivier te wild was. Kamer wel goed inspecteren op ongedierte, want dat is er genoeg. Wat wil je ook, midden in het regenwoud. ;)

• 9Johan en Henny Wels01-09-2009

Geweldige lodge

Tijdens onze rondreis door Ecuador hebben wij 3 dagen in Cotococha lodge gelogeerd. Kunnen niet anders zeggen dan dat wij het super gehad hebben. Kamer met balkon aan de kant van de rivier, geweldig uitzicht. Inderdaad geen electriciteit in de kamer en het park, maar wel overal olielampjes die volledig bij de sfeer van deze plek passen. Goed eten, prima gidsen en zeer behulpzaam en belangstellend personeel. Goede excursies waarbij rekening gehouden wordt met de wensen van de gast. Een aanrader en voor ons zeker een plek om nog eens, en dan wat langer, te bezoeken

• 8Monica08-01-2009

Cotococha Lodge

Tijdens onze rondreis door Ecuador zijn we hier drie nachten verbleven. Tijdens het verblijf zijn de trips en het eten inclusief. Het eten (buffet) is prima. De trips zijn leuk maar het varen duurt soms wat lang. Wij hebben o.a. AmaZOOnica, een waterval, een indianendorpje (sof) en een dorpje met veel apen bezocht. Ook hebben we een wandeling met een gids gemaakt en zijn we wezen tubbing. De huisjes zijn ruim maar niet voorzien van electriciteit', je krijgt wel twee olielampjes maar die geven maar weinig licht. Helaas zaten er vlooien in ons bed maar ondanks dat hadden we de indruk dat het voor Ecuadoriaanse begrippen vrij schoon was. Bij de gezamelijke ruimte is een zitje met haardvuur.

Anders

• 10daisy12-07-2008

een echte meevaller!!!

We zijn in 2006 in Cotococha geweest en het was een feeerieke bestemming !De cabañas zijn uitermate mooi ingericht ,de natuur is er op zijn mooist en de service is uitzonderlijk !Die mensen proberen écht van je vakantie iets onvergetelijks te maken !De Rio Napo paseert vlakbij en een tocht op ie rivier is een kwestie van afspreken aan de receptie ,alles is voorhanden en hun leven in de natuur word uitvoerig uitgelegd . De gids Elias is echt lief en maakt het iedereen naar zijn zin !Ook vreemde dieren zijn alom aanwezig en worden in hun natuurlijke biotoop een ware bezienswaarigheid. Een échte aanrader dus voor wie het leven in het amazonewoud eens wil meemaken

Met vrienden

0 tips over Appartement Cotococha Lodge

0 vragen over Appartement Cotococha Lodge

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresAv Amazonas N24-03 y Wilson(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website