Hotel Antinea Apart-Hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Antinea Apart-Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Antinea Apart-Hotel

Un de nos meilleurs hotels durant tout notre voyage ! Antinea a un charme fou et surtout hyper bien place,en pleine zone touristique et a deux pas du Quito colonial . Cet hotel a ete classe Patrimoine Culturel de Quito et on comprend aisemment pourquoi tant pas son architecture que par sa decoration vraiment unique en son genre. Les meilleures chambres que nous avons eues #10 et #11, superbes avec leur jardin privee ou terrasse. L'accueil charmant et tout confort ! La proprietaire francaise et charmante de surcroit toujours prete a vous donner de bons conseils sur les sites a visiter .N' hesitez pas a prendre votre petit dejeuner dans leur patio fleuri, un havre de paix en plein Quito !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antinea Apart-Hotel in Quito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antinea Apart-Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antinea Apart-Hotel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.